עיקול
אני נמצא לפני ועדה רפואית בעוד כשבוע יש לי חוב ישן בביטוח לאומי למרות שאין לי שום הכנסה כרגע וכתבתי למחלקת גביה על כך אם שלחו לי עיקולים לחשבון אנני יודע מה עלי לעשות במילא כסף אין לי בחשבון אבל הבנק אישר לי למשוך כסף כדאי להתקים וכעת איננו יכול לאשר לי יותר ואני תקוע מה עלי לעשות
אני נמצא לפני ועדה רפואית בעוד כשבוע יש לי חוב ישן בביטוח לאומי למרות שאין לי שום הכנסה כרגע וכתבתי למחלקת גביה על כך אם שלחו לי עיקולים לחשבון אנני יודע מה עלי לעשות במילא כסף אין לי בחשבון אבל הבנק אישר לי למשוך כסף כדאי להתקים וכעת איננו יכול לאשר לי יותר ואני תקוע מה עלי לעשות