עיצוב אלבום חתונה

mulki

New member
עיצוב אלבום חתונה

שלום לכולם!! חדשה פה, ביקור ראשון....יש לי שאלה- חברים ביקשו ממני לעצב את אלבום החתונה שלהם. מאז שעיצבתי את שלנו לפני 7 שנים לא עשיתי זאת ואין לי מושג כמה לוקחים על דבר כזה (אני רק זוכרת שזה לוקח ים זמן) אז רציתי לשאול לפי מה גובים תשלום ומה הטווחי מחיר המקובלים? איפה קונים אלבומי חתונה? איפה קונים כל מיני דפים מגניבים? אשמח מאוד לכל תשובה תודה, אריאל :)
 

newKiticat

New member
זה הכל תלוי

בחומרים וברמת ההשקעה שאת מתכננת להכניס. בעיקרון, לוקחים לפי דף. תשבי ותראי כמה כסף זה "יעלה" לך- תוסיפי עלות עבודה=הזמן שלך, ותדברי עם החברים שלך על מחיר שנוח לשניכם.
 

michal66

New member
כמו שכתבו לך , תלוי ברמת ההשקעה ובעלות

החומרים בהם תשתמשי. החישוב לרוב הוא עלות החומרים כפול 3. וכבר נכתב בשרשור אחר בקומונה (אם אני לא טועה) שנהוג לקחת 35 שקלים לדף. איפה קונים? בחנויות יצירה,ברחבי הנט.."אלבומי","ארטישוק","אלבומארט" ועוד....
 

newKiticat

New member
למיותר לציין

שאם מדובר על דפים בסיסים עם קצת סרטי בד ועוד קצת קישוט פה ושם- 35 ש"ח זה כבר מזמן מוגזם... (ואין שום דבר בעיצוב כזה, במיוחד כאשר מדובר על עיצוב לאלבומי חתונה לדוג'- אלא שצריך לשמור על סבירות, מעבר לעובדה- שזה גם תלוי בקהל היעד וכמה הוא מוכן לשלם).
 

ניצנץ1

New member
ואם זה דפים עם מוצרים כמו שאני או פרפרים

או נתנאלה מעצבות? גם פה 35 נראה מוגזם? לא שאני מעצבת בתשלום- אבל יש לי דפים שעלות החומרים בהם היא 40 ש"ח- כי השתמתשי בסרטי בד של 7 ש"ח למטר והלך מטר שלם, 2-3 סטים של מדבקות של 2 דולר כל סט ודף בסיס של דולר ורבע ומשתמשים בשניים- שלושה חתוכים כאלה, כבר לא מדברת עם אותיות, ברדים, פרחים ודברים אחרים.. אני באמת מכירה בנות שלוקחות 50!!! ש"ח לדף- אבל גם נותנות מעל ומעבר.. שאלה מי הקהל וכמה מוכנים לשלם. אם את קוראת במגזינים של חו"ל - יש שם מדור " 5 דולר לLO"וזה נחשב מחיר מציאה. כלומר- השקעת חומרים של 20 ש"ח בדף נחשבת שם נמוכה.. יש לציין- דפים מרהיבים יוצאים להן ב 5 דולר, המון שימוש בראב אונים, סרטים ואמבליזמנטים שונים ומשונים, אותיות צ'יפבורד חובה שם.. אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.
 
כמה שזה נכון!

חישוב של עלות החומרים כפול X נראה לי יותר נכון, אבל קשה לתת מחיר כזה לאלבום שלם. עדיף שמראש תגדירי לעצמך X עמודים מושקעים בטירוף (cardstock של basil,אותיות צ'יפבורד/מתכת/עץ, מדבקות אפוקסי, בראדים גדולים, סרטים עם דוגמא, תוויות בד, קישוטי מתכת, פרחי משי ועוד כל מיני דברים יקרים) וכל השאר יותר רגועים מבחינת המחיר (ונניח שמשתמשים יותר בחותמות) ואז מחשבים ממוצע של הדפים על האלבום עצמו.
 

newKiticat

New member
מעבר לזה

שאפשר לסכם שהם קונים את החומרים על חשבונם ואת מקבלת תשלום עבור הזמן. אבל שוב- זה תלוי בסדר גודל של מחיר המוצרים. וכמובן שאם עלות החומרים גבוהה- אז גם מחיר האלבום. אולי בגלל אזור המגורים שלי ואופי האנשים שאני מכירה- 35 ש"ח לעמוד X עשר או עשרים עמודים+עלות האלבום עצמו- נשמע לי גבוה ביותר. ובגלל זה אני יודעת שזה הכל תלוי בבן אדם.
 
הכל שאלה בכמה את מעריכה את זמן העבודה שלך....

נאמר 2 עמודים בשעה אם את סופר מהירה.........כמה את חושבת שמגיע לך עבור שעת עבודה??? אני לא יודעת איפה את בארץ...........או מה המקצוע שלך ה"אמיתי" אבל תנסי רגע לחשב......... אני אישית אם רוצה לעצב בשביל הכיף...מעצבת לעצמי! לא לאחרים........אחרים שישלמו! כמובן שאם זה חברים וכו אז אני עושה מחיר .......... ממה ששמתי לב העמוד הממוצע מבחינת חומרים עולה לי כ12 שח(עם דגש על לי!! שמביאה הכל מארהב במחירים מצחיקים )
 

newKiticat

New member
אני מאמינה שמחיר של 25-30 ש"ח

הוא סביר והיגיוני לעמודים, עם אופציה לרדת ל-20 ש"ח מבחינתי לפחות. מצד שני, אני יודעת טוב מאוד שהסיכוי לקבל מחיר כל כך הזוי, בסביבה שלי- נמוך. לכן אני לא מתעסקת עם זה ולא מתעמקת בזה. גם לא ברור לי עד היום איך בחורות עם כרטיסי ברכה מרוויחות מזה משהו שלא לדבר על שלא לצאת בהפסד. אבל זו רק אני. ועובדה שיש בנות שכן מעצבות בתמורה. הכיף שלי הוא העיצוב האישי שלי- עם דגש על כיתוב- אישי. לכן אני לא רואה טעם בלעצב למישהו אחר.
 

פושקיה

New member
ניצנץ ההודעה הזו לא הכי במקום

ראשית כי קיטקט כתבה "שאם מדובר על דפים בסיסים עם קצת סרטי בד ועוד קצת קישוט פה ושם" שזה ממש ממש לא מה שאת עושה! ושנית, דברי על עצמך... ברגע שאת מציינת שמות זה יוצר מעמדות והררכיה מיותרת.. חבל להכניס דברים כאלו מכוערים למקום ככ נחמד.. לא ככה?
לילה נפלא
 

ניצנץ1

New member
פושקיה- זה לא עניין של מעמדות, זה עניין של

עלות אמיתית שלו חומרים ועל זה הייתה שאלה.. האם לקבוע מחיר לפי עמוד או לפי חומרים- אז מי שמשתמשת בחומרים שעולים בהתאם- גם במקסיקו , גם בארץ- לא יכולה לקחת 20 ש"ח לדף כי זה יותר מהעלות.. לכן- איני מעצבת בתשלום לאף אחד, כי אני לא יודעת להשתמש בדפים של ביג דיל- לא מדברים אלי דפים אלה, אם כי אותיות למשל כן ובגדול- ולכן לא הייתי יכולה לתמחר במחיר פחות מ 40 ש"ח לדף.. אז גם לא עושה לאחרים, רק לעצמי. ויש בנות שמעולות כרטיסי ברכה בעלות חומרים כזאת שלא ניתן לחשוב בכלל על למכור כרטיס כזה בפחות מ 30 ש"ח לדוגמה.. לזו הכוונה, לא לשום מעמדות..
 
יכולה להגיד לך כמה יוצא לי עלות חומרים

דף אחד באלבום של החתונה שלי. אני משתמשת ב 2 בריסטולים בסיס אחד לדף שעליו אני עובדת ומוסיפה את התוספות + דף נוסף למסגרות של התמונות (1.5$ מחיר ל2 הדפים). בנוסף יוצרת את הרקע של העמוד משימוש של 2 עד 3 דפים עם דוגמאות שכולם על אותו בסיס צבע (בדר"כ נשאר לי מהדף עם הדוגמא בערך חצי לפעמים פחות ואז זה מספיק לעיצוב של עמוד נוסף). עלות של 1$ לדף כבר רק מהשימוש בדפים הגעתי ל 2.5-3.5 $. מוסיפה ניטים או סיכות מתפצלות + סרטים + תגיות מדפסות או מדבקות + פרחי פרימה תוספת של עוד 1-2$ לעמוד לסיכום עמוד אחד יוצא לי עלות חומרים של 5$ כל דף שאני מעצבת באלבום לוקח לי בערך 45 דקות ולפעמים יותר תלוי ברמת המוזה. עד היום עיצבתי כמעט 40 עמודים של האלבום חתונה והוא בשבילי בלבד וכבר העלות הגיע ל200$. המחירים שציינתי הם המחירים שעולה לי לקנות את הדפים והתוספות במקסיקו שהמחיר כאן הוא פי 2 מארה"ב. ממליצה שתבדקי עלויות כמה כולה לך להכין דף בארץ וכמה זמן לוקח לך להכין אותו. ולפי זה תעשי חשבון עלויות ותבדקי עם זה משתלם לך.
 
למעלה