עיצה בבקשה

ainab19

New member
עיצה בבקשה

היי, אני מעוניינת לקנות מחשב נייד. קיבלתי את שתי ההצעות הבאות, בטענה שהן הכי טובות ומתאימות לצרכים שלי, שכן אני סטודנטית למתמטיקה ומדעי המחשב. אשמח לקבל הערות ו\או הצעות נוספות. אגב, התקציב שלי הוא עד 6000 ש"ח. http://mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=4438&lg=0 או http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5162 (של באג, ראיתי את ההצעה הזו גם בפורום) תודה
 

RoyBO

New member
למה לדבר שטויות

לא ניתן לשנמך ויסטה פרימיום לXP רק אולטימייט וביזנס ניתן!!!
 

RoyBO

New member
אין תשובה חד משמעית על זה

רוב הדגמים היום מגיעים עם ויסטה, אני מציע לקנות דגם עם ויסטה ביזנס למשל, ואם ממש לא מרוצים ממנה אפשר לשנמך לXP.
 

RoyBO

New member
לא. לא.

הדרך היחידה היא לפרמט (כלומר למחוק כל מה שבדיסק כולל ויסטה) ולהתקין XP.
 

ainab19

New member
תודה.. אבל

תודה על המענה אבל לא הבנתי, איזה מביניהם עד שאבחר ( על סמך מי יותר טוב) אני מבינה שמערכת ההפעלה ויסטה היא גרועה ולא טובה. לכן אני אבקש שיתקינו לי XP (במידה וזה אפשרי, כמובן כרוך בתשלום) כי אני לא רוצה להסתבך עם מערכת הפעלה לא משהו. כעת אני רק צריכה לבחור איזה מבין שני המחשבים עדיף לקנות. אני מבינה מהודעות קודמות בפורום שהמסכים בLENOVO בגרסאות הלא יקרות הן לא מאט, אבל האם הם בסדר? אני קוראת הרבה שממלצים בחום על LENOVO ואפילו בחנויות אנשי המכירות תמיד אומרים לי שאלה המחשבים היותר טובים, האם באמת זה נכון, הם עדיפים על HP? תודה
 

RoyBO

New member
לנובו מסדרת 3000 הם אותו חרא כמו HP

מסדרת פאוויליון. שניהם אותו דבר מבחינת התמורה. מסכים מבריקים הם בסדר גמור העניין הוא שיש אנשים שהברק מפריע להם והם לא מסתדרים איתם.
 

ainab19

New member
אווף, אז מה לקנות?

סליחה, אבל באמת מתחילה להתבלבל אני רוצה לקנות מחשב נייד בשבוע הקרוב. אני חייבת כבר להגיע להחלטה שלא אתחרט עליה אחרי חודש, כי אני לא רוצה להחליף מחשב נייד כל שנה, אני רוצה שישרוד עד סוף התואר. שאוכל להדפיס הרצאות, להריץ תוכניות מתמטיות, לגלוש באינטרניט לשמוע מוזיקה וכד'. במילים אחרות, משהו שישרת אותי במשך כל שנות התואר. אז למישהו יש הצעה נורמלית שתשרת אותי??
 

RoyBO

New member
אם את רוצה מחשב שהוא חזק מבחינת עמידות

כלומר שהמארז חזק והחומר ממנו עשוי הוא הכי טוב, אז תקני מחשב מסדרת T , או R למשל של לנובו טינקפאד. או למשל מחשב של דל מסדרת לטיטוד. בעיקרון המלצה שלי, תקני מחשב של דל מסדרת אינספיירון, שהוא אולי לא הכי מושלם מבחינת עמידות אבל התמורה יחסית למחיר גבוהה. שאלה אליך: האם את מחפשת מחשב "קל", כי למשל המחשבים שהציעו לך שוקלים 3 קילו כמו כלום, מה דעתך על מחשב 14.1 אינצ' למשל?
 

ainab19

New member
ברור שעדיף מחשב "קל"

המחשב הזה ישמש אותי רק בזמן שאני נממצאת באוניברסיטה. בבית יש לי את המחשב האישי שלי , שקניתי לפני מספר חודשים. כך, שכמובן העדיפות הגבוהה היא למחשב שלא ישקול הרבה. (אם לזה התכונת) אגב, במידה ויש לך קישור למחשבים שהצעת, אודה לך מאוד
 

RoyBO

New member
כמה את מוכנה להשקיע?

מחשבים קלי משקל (שני קילו) עולים יותר. ככל שהמחשב קל וקטן יותר הוא עולה יותר.
 

kobi 23

New member
אלה גם נחמדים

http://www.notebookclub.co.il/prod-d520-core2-duo.htm http://www.notebookclub.co.il/cat-DELL+Latitude+D531.htm שימי לב שחלקם ללא מערכת הפעלה (אך זו לא ממש בעיה ) המחשבים הללו מהסדרה העיסקית של דל שאמנם לא עמידים כמו הטינקפאד אך הם בהחלט ברמה גבוהה ביותר. לא תמצאי שום סידרה עיסקית עם עמידות ואיכות כזו אלא אם זה לא יד שניה או מתצוגה. המחשב השני אגב,קל מאוד
 
למעלה