עיפרון שחור

michal18

New member
עיפרון שחור

טוב, אני אולי מבנינה הרבה באיפור ויש לי המון ממנו אבל יש אגוז אחד קשה לפיצוח: העיפרון השחור. הוא תמיד נמרח ואו נוזל. אני יודעת שפנינה רוזנבלום לא מחזיק (לא מפציע בהתחשב במחיר) וגם לא קרליין (שהם בד"כ בסדר) ואף לא זה של BOUJROUSS שמאוד המליצו לי עליו. אז יש למישהי המלצות? נ.ב: את הפטנט עם הצללית השחורה לקיבוע אני מכירה אבל עדיין אני רוצה עיפרוןעמיד באמת
 
מצטערת לבשר לך...

אבל פיתרון בעיית העפרון השחור שנמרח כל הזמן בעין עדיין לא נפתרה. אפילו העפרון השחור הכי טוב שיש נמרח בעין. זה נמרח בגלל שמורחים אותו בתוך העין ובדרך כלל העיניים דומעות מכל מיני דברים והדמעות הם אלה שגורמות לעפרון להמרח. רעות
 

kiticat

New member
אני

לא כל כך שמה עיפרון שחור דווקא. בדרך כלל משחקת עם הצלליות בכל מיני זווית. כהה ביותר, בזוית העין על העפעף, השאר בבהיר, ומשהו בגוון תואם כהה יותר מתחת לעין. גם אליינר. ועיפרונות? אני גם לא שמה תמיד עיפרון שחור. העולם מלא צבעים!!! תשתמשו בהם!
 

MaYo0sH

New member
עיפרון שחור

באופן כללי עיפרון עינים זה בדר"כ דבר שנמרח (אין כ"כ מה לעשות), את יכולה להחליף את העיפרון בצללית שחורה, ולמרוח עם מברשת דקה מתחת לריסים. אני אף פעם לא משתמשת בצללית במקום עיפרון, אבל חברה שלי המליצה לי על זה אז אולי שווה לנסות. אני משתמשת בעפרון של CASTRO ואני די מרוצה, והוא לא נמרח.
 

plomphy

New member
איזה של קסטרו?

חידוד או בלי חידוד? כי לי היה של קסטרו עם חידוד והוא פשוט גרוע- כל הזמן נמרח ונראיתי מסוממת. אני ממליצה על רבלון (הוא לא נמרח אלא פשוט יורד ולא מחזיק מעמד אז צריך לחדש) או של מייבלין- גם מאוד טוב...
 

plomphy

New member
יש פטנט דרך שעוזר

זה לא צללית שחורה אלא טלק- את שמה שכבה קטנה של טלק ממש מתחת ומטשטשת ככה שלא רואים ולי אישית זה עוזר ומונע מהעיפרון השחור להימרח!
 

הדרומית

New member
עיפרון עמיד?

לא נראה לי ששמעתי על חיה כזאת. וכמו שרעות אמרה, לפי מיטב ידיעתי (ולימודי ביולוגיה לא מובטלים) כל פעם שאת עוצמת את עיינים, העין מתכסה בשכבה דקה של דמעות.. דבר שמביא לעיפרון השחור להמרח. יש עמידים יותר ויש עמידים פחות, אבל כולם נמרחים. וד"א יש לך שם פצצתי ביותר
 
למעלה