עיפרון שחור
טוב, אני אולי מבנינה הרבה באיפור ויש לי המון ממנו אבל יש אגוז אחד קשה לפיצוח: העיפרון השחור. הוא תמיד נמרח ואו נוזל. אני יודעת שפנינה רוזנבלום לא מחזיק (לא מפציע בהתחשב במחיר) וגם לא קרליין (שהם בד"כ בסדר) ואף לא זה של BOUJROUSS שמאוד המליצו לי עליו. אז יש למישהי המלצות? נ.ב: את הפטנט עם הצללית השחורה לקיבוע אני מכירה אבל עדיין אני רוצה עיפרוןעמיד באמת
טוב, אני אולי מבנינה הרבה באיפור ויש לי המון ממנו אבל יש אגוז אחד קשה לפיצוח: העיפרון השחור. הוא תמיד נמרח ואו נוזל. אני יודעת שפנינה רוזנבלום לא מחזיק (לא מפציע בהתחשב במחיר) וגם לא קרליין (שהם בד"כ בסדר) ואף לא זה של BOUJROUSS שמאוד המליצו לי עליו. אז יש למישהי המלצות? נ.ב: את הפטנט עם הצללית השחורה לקיבוע אני מכירה אבל עדיין אני רוצה עיפרוןעמיד באמת