עיכובים בbuy2usa

rexcor

New member
עיכובים בbuy2usa

האם מישהן הזמין בשבוע שעבר ולא קבל הודעה מהחברה??חבילה שלי שוכבת במחסן מה22.6 ושתי נציגות ,שרק רוצות להפטר מהלקוח טוענות שיש שם עיכובים כי הגיעו "המון" חבילות.אני לא בטוח שזו הסיבה כי עברו כבר ארבעה ימים.הבטיחו שזה יקרה היום,אז הבטיחו....
שירות ישראלי לא יכול בלי בעיות
 

rexcor

New member
הים זה:"המחסן הודיע שיש עדיין כמה חבילות מה22 שלא הספיקו"

5 ימים!! אפילו צב היה מספיק כבר להגיע למים
 
למעלה