עיכובים בbuy2usa
האם מישהן הזמין בשבוע שעבר ולא קבל הודעה מהחברה??חבילה שלי שוכבת במחסן מה22.6 ושתי נציגות ,שרק רוצות להפטר מהלקוח טוענות שיש שם עיכובים כי הגיעו "המון" חבילות.אני לא בטוח שזו הסיבה כי עברו כבר ארבעה ימים.הבטיחו שזה יקרה היום,אז הבטיחו....
שירות ישראלי לא יכול בלי בעיות
האם מישהן הזמין בשבוע שעבר ולא קבל הודעה מהחברה??חבילה שלי שוכבת במחסן מה22.6 ושתי נציגות ,שרק רוצות להפטר מהלקוח טוענות שיש שם עיכובים כי הגיעו "המון" חבילות.אני לא בטוח שזו הסיבה כי עברו כבר ארבעה ימים.הבטיחו שזה יקרה היום,אז הבטיחו....
שירות ישראלי לא יכול בלי בעיות