עזרה!!!

sarah

New member
עזרה!!!

כבר שבוע שאני מעירה את עצמי ב4:00 בבוקר,חושבת על החלום שהיה וכו´ עושה את כל הדברים האלה שצריך לעשות מתפגרת ואין לי חלום צלול!! עזרה? עצה? מישהו? שרה
 

שריר

New member
איזו שיטה את מנסה MILD?

דבר שני את לא אמורה לשנות את כל הסדר יום רק בשביל לחלום חלםו צלול אל תתעוררי כל יום ואז תהיי עייפה כל היום תעשי בסופי שבוע וזה יבוא מתישהו לא תמיד מצליחים
 

sarah

New member
אני לא מעייפת את עצמי

ואני עושה את המיילד רק ש...זה יותר מפריע למשפחה שלי כי אני בקושי מתעוררת מהשעון המעורר-רק ההורים שלי מתעוררים לשנות שעה? שרה
 
למעלה