Heathen Dawn
New member
אה, עוד מאמר...
...שכתבתי, בעניין דחיסת lossy לעומת lossless לעומת ללא דחיסה, ובו אני טוען שדחיסת lossy היא דבר זמני ועתידה להיעלם בעתיד הלא רחוק במיוחד. (לצערי המאמר באנגלית) יש תמונה מגניבה בתחתית שמתאימה מאוד לפורום הזה.
...שכתבתי, בעניין דחיסת lossy לעומת lossless לעומת ללא דחיסה, ובו אני טוען שדחיסת lossy היא דבר זמני ועתידה להיעלם בעתיד הלא רחוק במיוחד. (לצערי המאמר באנגלית) יש תמונה מגניבה בתחתית שמתאימה מאוד לפורום הזה.