עזרה

Heathen Dawn

New member
אה, עוד מאמר...

...שכתבתי, בעניין דחיסת lossy לעומת lossless לעומת ללא דחיסה, ובו אני טוען שדחיסת lossy היא דבר זמני ועתידה להיעלם בעתיד הלא רחוק במיוחד. (לצערי המאמר באנגלית) יש תמונה מגניבה בתחתית שמתאימה מאוד לפורום הזה.
 
אני לא מדבר על מוסיקה

מוזיקה בכלל לא הייתה באתר הזה הבעיה עכשיו שיש הרבה סדרות(היו מקליטים סדרות) ותרגומים שאין מקום אחר למצוא אותם
 

DDN

New member
אין כזה דבר.

תמיד יש אתרים שיתנו לך קישורים לטורנט או לאימיול. אתה רק צריך לדעת למצוא אותם. וד.א, בנוגע לסדרות שמופיעות בטלויזיה (לא קולנוע מסחרי), אם אני לא טועה הדין כלפיהן זה לא כמו הדין על מוסיקה שנמכרת בחנויות.
 

juggernaut

New member
לא בדיוק

אני בספק אם זה כמו כי הם לא מרוויחים על זה כלום.
 

DDN

New member
נכון.

הדין אותו דין. אחרי הכל, חברות ההפקה מוכרות את זכויות השידור לערוצים השונים. גם הורדת פרקים/תוכניות היא אינה חוקית, בדיוק כמו מוסיקה וסרטים.
 

asix17

New member
סליחה?!...

סליחה?! דמו זה משהו חוקי לגמרי שהחברה הוציאה שאנשים יורידו בכוונה לראות את המשחק ואז לדעת עם כדי לקנות או לא.
 

the Sithari

New member
:-\ אתה באמת קשה...

ואיך אמרו ליאיר הפדוואן? לפני שאתה כותב תגובה תעצור, תחשוב, ואז תלחץ על שלח
 

AceMagician

New member
../images/Emo7.gif לאן הדרדר הפורום../images/Emo35.gif

*שאלה רטורית* לא להגיב לשאלה הזו!!!
 

MajorWinters

New member
../images/Emo68.gifלזנות, אלנבי פינת שנקין../images/Emo70.gif

*תשובה סרקסטית* הייתי חייב
 
למעלה