עזרה !!!
יש לי שאלה מאוד קשה שאני מקווה שתוכלו לעזור לי. מה הייתם אומרות לאשה שהיא אם לילד אשר גרה עם אב הילד לא במסגרת נישואים אשר מצאה שהיא אינה אוהבת יותר את בן זוגה (אב הילדה) ואוהבת מישהו אחר. במסגרת החיים שלהם אין ספק כי ישנה נוחות רבה בטיפול התינוק וניהול הכלכלה שכאם חד הורית הנוחות הזו תתפוגג ותבוא מציאות קשה... השאלה היא בעצם עד כמה ניתן לוותר עבור הילדים ואיך מסתדרים במעבר הזה והאם זה כדאי אני מתאר לעצמי שאין תשובה חד משמעית אך מאוד הייתי רוצה לשמוע מנשים שכן עברו תהליך דומה . אני מקווה שההקדמה מספיקה על מנת להבין ולהביע דעה אם לא תגידו אני אנסה שוב תודה מראש.
יש לי שאלה מאוד קשה שאני מקווה שתוכלו לעזור לי. מה הייתם אומרות לאשה שהיא אם לילד אשר גרה עם אב הילד לא במסגרת נישואים אשר מצאה שהיא אינה אוהבת יותר את בן זוגה (אב הילדה) ואוהבת מישהו אחר. במסגרת החיים שלהם אין ספק כי ישנה נוחות רבה בטיפול התינוק וניהול הכלכלה שכאם חד הורית הנוחות הזו תתפוגג ותבוא מציאות קשה... השאלה היא בעצם עד כמה ניתן לוותר עבור הילדים ואיך מסתדרים במעבר הזה והאם זה כדאי אני מתאר לעצמי שאין תשובה חד משמעית אך מאוד הייתי רוצה לשמוע מנשים שכן עברו תהליך דומה . אני מקווה שההקדמה מספיקה על מנת להבין ולהביע דעה אם לא תגידו אני אנסה שוב תודה מראש.