עזרה

oribori9

New member
עזרה

בוקר טוב,
היום הייתי במעקב זקיקים ובפענוח נרשם שיש ציסטה בשחלה.. זה בעייתי? ומה זה אומר לגבי המשך הטיפול?
תודה
 

oribori9

New member
ואפשר להמשיך את ההחזרה כרגיל?

או שצריך לחכות שזה יעלם?
 

Nashuki

New member
זה ממש נפוץ

אז בעייתי לא...לגבי המשך טיפול לא יודעת לענות לך
 
למעלה