עזרה

זרבובה

New member
עזרה

אחרי מחצית חים..פגשתי את התאום המושלם בשבילי..אחד שהספיק מבט ..ולא היה צריך מלים לאחר מגורים קצרים משותפים..למרות אהבה אדירה נאלץ לבחור..(לא נשוי )והוא בחר במקום השני השיקולים לא רלווניטים..מה שכן ניתן לומר הוא.שהייתה אהבה אדירה ומיוחדת שעדין לוהטת בקרבנו.. שנינו מתיסרים ואני יודעת שאני חייבת ללכת לקחת את רגליי ולנתק כל קשר איתו.. לתת לו את המרחב שהוא זקוק לו בכדי לנסות לשקם את חייו ..וכנל לגביי זה כל כך קשה כל כך מיייסר.. אין בי כוחות לעשות צעד..וכנל הוא טוען אנא..עזרו לייייייייייייייייייי
 

גרא.

New member
זרבובה,לא כל כך הבנתי מדוע היה עליו ללכת?

מה המשמעות של "בחר במקום השני",אם הוא לא היה נשוי?אנא פרטי יותר.
 
למעלה