עזרה...

מירב203

New member
עזרה...

שלום לכולם.יש לי כמה שאלות ואשמח אם תענו לי יש לי ילד בן שנה ושבעה חודשים אומר ממש מילים בודדות איך אני יכולה לעודד אותו לדבר יותר...? יוצאות לו שינים ואין לו ממש תאבון כך שיוצא שהוא אוכל רק שטויות האם יש מאכלים בריאים שיתכן שירצה בתקופה זאת?? הוא ילד מאוד חברותי ועדיין לא בגן האם קים איזה מקום שהוא יכול לשחק עם ילדים?? תודה לעונים ויום נפלאאאא
 
תשובות

תדברי איתו המון, תקראו ספרים, תשאלי שאלות ותעודדי אותו לענות... לאיתן לקח המון זמן עד שהוא דיבר וכבר כמה חודשים דיבר משפטים אבל לא ברור בכלל והיה ממש קשה להבין אותו ואז פתאום לפני שבועיים משהו השתנה והוא מדבר שוטף ובלי בעיה...פתאום אנחנו שרים שירים יחד ולא סתם אה, בה, או
בתקופת גדילת השיניים טוב לאכול דברים קרים כמו מוצרי חלב, שייק פירות וכו. איתן הרבה פעמים היה עובר לשתות רק חלב במשך יום-יומיים וזה גם בסדר.
להפגש עם חברות שיש להם ילדים באותו גיל (אולי גם להכיר דרך הפורום במפגש הקרוב), ללכת לגימבורי, ללכת לפעילויות של "גן עם אמא"
 

מירב203

New member
תודה

ממש תודה ועוד שאלה אם אפשר הוא רואה המון טלויזיה אפילו לא לגילו פשוט כי כבר משעמם אותו המשחקים הרגילים מה כבר אפשר עוד לעשות איתו??והאם יש נזק בכך שהוא צופה הרבה בטלויזיה??
 

n o a p

New member
לא מומלץ לראות המון טלויזיה

בכל גיל זה לא מומלץ. לא הבנתי למה הוא רואה המון טלויזיה ועוד יותר לא הבנתי למה הוא רואה טלויזיה שלא לגילו? הרבה מחקרים הראו שזה לא עושה טוב (חצי שעה/שעה ביום נשמע לי סביר אבל לא יותר מזה). איזה משחקים יש לו שכבר משעממים אותו? הוא איתך בבית אני מבינה, אז שיעזור לך קצת במה שאת עושה (אני עושה "ספונג'ה" עם איתי, "מקפלים" כביסה, שמים בארון, הוא עוזר לנו להכין אוכל ועוד ועוד). לצאת לטייל, לקרוא ספרים, לצייר ליצור ולנוח ...
 

shubina

New member
מנסה לעזור

לגבי הדיבור- פשוט לדבר איתו המון המון. גם יונתן בגיל הזה אמר מילים בודדות ועכשיו הוא מדבר שיגעון (עדיין בדיבור תינוקי- אבל אין יותר מתוק מזה). אפשר להראות לו תמונות פשוטות ולפרק לו אותם למאורעות (הילד נפל ויש לו פצע... הילדה אוכלת גלידה בצבע אדום) וכמובן לדובב אותו בשאלות. חשוב כל הזמן לעורר לו את המחשבה והזיכרון. והכי חשוב לא להילחץ. כל ילד וההתפתחות שלו! לגבי האוכל- אצלנו יונתן אוהב הכל אז אני לא יודעת מה אטרקטיבי יותר או פחות... אולי לנסות פירות (תותים, בננות...) לגבי מסגרת לילד- אפשר ללכת איתו לג'ימבורי או לגינה, ויש את מרכז "קטנים גדולים" ברעננה או מרכזים דומים שאפשר ללכת לשם לפעילויות במהלך היום
 
למעלה