עזרה...

ADAKI15

New member
עזרה...

איך אני יכול לעת את הקבא והפרופיל שלי????.... קיבלתי הזמנה למיונים של חובלים משהו צוללת לא זוכר בדיוק של חיל הים מישהו יודע לפי זה מה המצב שלי???
 

thebestdw

New member
צריך פרוטקציות בשביל לדעת את הקב"א.

פרופיל אתה היית אמור לקבל עוד בצו הראשון.. ואם לא קבלת אז אתה יכול לבדוק אותו באתר "עולים על מדים". בקשר לקורס חובלים וצוללות, זה אומר שהקב"א שלך היא 54 ומעלה.
 

McBlack

New member
כבר לא נותנים פרופיל מספרי לפי מה שהבנתי../images/Emo31.gif

 

thebestdw

New member
מסכים. אבל עדיין אפשר לדעת את הפרופיל

לפי מה שכתוב. "כשיר לשרת בתפקידי לחימה כולל יחידות חי"ר" "כשיר לשרת בתפקידי לחימה לא כולל יחידות חי"ר" ... אתה יכול להבין את ההמשך.
 

McBlack

New member
יש לך מושג למה החליטו להפוך את

הפרופיל למילולי במקום מספרי? ענייני "לי יש 97 ולך אין, נה נה בננה"?
 

פנינה 21

New member
המצב מעולה

זה התנדבותי ולכן הקב"א חייבת להיות טובה. הפרופיל קרבי.
 

thebestdw

New member
לפני שנה הייתי בגדנ"ע חובלים

והיה שם חובל בדרגת סגן אלוף שאמר שצריך 54. בכל מקרה, לי יש 54+ כך שאני לא יכול לדעת מה הדרישה.
 
למעלה