../images/Emo99.gifקווין!!
היי, רק ניסינו לעזור.... אתם לא יודעים איזה אהבה יש לי לקווין, בגיל 14 (לפני 3 שנים? כל כך קצת?!) כשהייתי בצופים ידידה רחוקה שלי נהגה לשיר שיר שהיא המציאה, שהתחיל ככה: I want to ride my בייסיקל (אני אחסוך ממכם את האי ידע שלי איך המילה נכתבת) ונורא התרגלתי לשיר. חצי שנה אחרי זה ההורים שלי עשו סדר בבית ואני לקחתי את כל הדיסקים לבדיקה. אני בחיים לא אשכח את הרגע- המערכת הייתה במקלחת ואני הייתי בחדר (כן, כפרניקית, יש לי מקלחת משלי) ופתאום אני שומעת את שיר הזה! הייתי בהלם.... ככה התחיל הרומן של עם קווין, אף פעם לא הפסקתי לשמוע, אבל במקום לשמוע אותם כל הזמן, הורדתי במינון למען בון ג'ובי (ואחותי עכשיו היא המעריצה שלהם בבית). אמ........... מה יש לנו ללמוד מקווין? מהלהקה, כלומר? אני באמת מנסה לחשוב, ואם אתה חושב שבון ג'ובי צריכים ללמוד מקווין, אני נאלצת לא להסכים איתך בכלל. אם בון ג'ובי היו שרים קווין זה היה הרס גמור של השירים הנפלאים, בדיוק מה שהיה קורה אם קווין היו מנסים לשיר בון ג'ובי. אני מעריכה את הקצב של בון ג'ובי יותר, ואני חושבת באמת ובתמים שריצ'י יותר טוב מבריאן. אבל אף פעם לא ניסיתי להשוות, אני נורא משוחדת....... אני ואחותי פעם התווכחנו מי יותר מפורסם, בונג' או קווין, וקווין ניצחו בהפרש גדול, אבל בכל זאת, שתי להקות גדולות שלא צריכיות לחקות אחת את השניה, כי זה ייחסל אותן לגמרי. הבהרה, כן, אני יודעת, פרדי מת, וקווין לא פעילים יותר..... ראיתם את ההופעה לזכרו? זו בטח אחת ההופעות היותר טובות בהיסטוריה של האנושות! חוץ מזה שראיתי את רוג'ר טיילור במציאות..... אבל זה כבר חוויה לפעם אחרת.