עזרה עזרה עזרה

נ ג י ד

New member
עזרה עזרה עזרה

סטודנטית רוצה לקנות מחשב נייד. התבייטתי על hp דגם pavilion dv6413ej. הבעיה היחידה של אין לו בלוטות'... זה הדגם הכי טוב שמצאתי בתקציב שלי. כדאי לקנות בלוטות'? מה היתרונות כשיש? ההתלבטותת היתה בין דגם של לנובו לבין זה,אבל לנובו יצאה מהתמונה ( הבנתי שהם על הפנים). תודה וחג שמח!!!!
 
למעלה