עזרה בהתלבטות!

malvina26

New member
עזרה בהתלבטות!

שלום לכולם! מקווה שתוכלו לעזור לי בהתלבטות שיש לי. אני שוקלת ללמוד רפואה סינית ורציתי לדעת מה האפשרויות שיש בדרך כלל לבוגרים שמסיימים את לימודיהם ועד כמה זה אפשרי למצוא תעסוקה בתחום לאחר שמסיימים? אודה לכם מאוד על כל תגובה
 

ינוקא1

New member
קשה למצוא תעסוקה

הלימודים לא קלים , נמשכים זמן רב , עולים כסף רב וזה גם לא נחשב תואר. אם את ממש ממש אוהבת את זה - אני מציע ללכת על זה , אחרת חבל"ז. אם את הולכת על זה - כדאי כבר מעכשיו לעבוד ולהתבסס בעבודה נוספת. כי גם לאחר הלימודים עד שתהיה לך קליניקה מבוססת שתוכלי להתפרנס ממנה - זה לא פשוט. עבודה נוספת נותנת לך את "אורך הנשימה" הדרוש.
 
למעלה