קשה למצוא תעסוקה
הלימודים לא קלים , נמשכים זמן רב , עולים כסף רב וזה גם לא נחשב תואר. אם את ממש ממש אוהבת את זה - אני מציע ללכת על זה , אחרת חבל"ז. אם את הולכת על זה - כדאי כבר מעכשיו לעבוד ולהתבסס בעבודה נוספת. כי גם לאחר הלימודים עד שתהיה לך קליניקה מבוססת שתוכלי להתפרנס ממנה - זה לא פשוט. עבודה נוספת נותנת לך את "אורך הנשימה" הדרוש.