אה....כן...
אני עכשיו במצב רוח מרומם (סתאם...אני מרגיש קקי) אוקיי....אני חושב שבלתי אפשרי לעשותו, אבל אתה בטח גם תרצה להשתמש בזה למטרות אנוכיות בשלב מסוים. כי תחשבו על זה...אפילו אם בהתחלה אתם מתכוונים למשהו טוב, ואתם עושים אותו, אז הכל טוב ויפה. אח"כ, לא משנה אחרי כמה זמן, אתם מעוצבנים ע"י מישהו, ואתם מחליטים להתנקם...הבנתם למה אני חותר. שבז
אני עכשיו במצב רוח מרומם (סתאם...אני מרגיש קקי) אוקיי....אני חושב שבלתי אפשרי לעשותו, אבל אתה בטח גם תרצה להשתמש בזה למטרות אנוכיות בשלב מסוים. כי תחשבו על זה...אפילו אם בהתחלה אתם מתכוונים למשהו טוב, ואתם עושים אותו, אז הכל טוב ויפה. אח"כ, לא משנה אחרי כמה זמן, אתם מעוצבנים ע"י מישהו, ואתם מחליטים להתנקם...הבנתם למה אני חותר. שבז