עזרה בבקשה

shabaz

New member
אה....כן...

אני עכשיו במצב רוח מרומם (סתאם...אני מרגיש קקי) אוקיי....אני חושב שבלתי אפשרי לעשותו, אבל אתה בטח גם תרצה להשתמש בזה למטרות אנוכיות בשלב מסוים. כי תחשבו על זה...אפילו אם בהתחלה אתם מתכוונים למשהו טוב, ואתם עושים אותו, אז הכל טוב ויפה. אח"כ, לא משנה אחרי כמה זמן, אתם מעוצבנים ע"י מישהו, ואתם מחליטים להתנקם...הבנתם למה אני חותר. שבז
 

yariv~2

New member
לפי מה שאני מבין מהמשפט הנ"ל

הקרנה חוץ גופית = מוות ארעי\זמני\איבוד הכרה\ועוד.. ואני לא חושב כך, במיוחד לא נראה לי שאביר הציג את זה כאקסיומה, בקשר לאותם אנשים: שוב תקרא את התגובה שלי בקשר לעניין הדומה שדיברנו עליו (למעלה איפה שהוא..) אני בכל אופן הקרוב הולך לכתוב משהו מפורט שיסיר את הספקות (את שלי זה הסיר בכל אופן..) בקשר להטלה אסטראלית ואני כנראה יפרסם את זה גם בפורום (את הספקות בנוגע למציאות העניין שאלה שטוענים שהדבר אינו קביל ומציאותי ישתכנעו שזה נכון) יריב
 

Cheetah

New member
אני לא בטוח מה אתה מנסה להגיד

ואל מי אתה מפנה את זה רק הבנתי שאתה הולך לפרסם משהו שיוכיח שרעיון של יציאה ממהגוף בלתי אפשרית. אמרתי לך פעם שאין לי אפשרות לשלול את זה, בהזדמנות אני יביא לך הוכחה שהעולם שטוח, זה משהו מאוד נחמד, זה אולי יסביר לך כמה דברים על ההבדל בין הוכחה לבין... הוכחה. לא שאמרת שמה שתפרסם זה הוכחה, מצטער שאני מגיב לפני שאתה מפרסם, אני רק יאמר קודם שאני ממליץ לך לא להאמין בדברים בצורה מוחלטת לפני שקיבלת הוכחה מוחלטת אין לי ספק שאין לך הוכחה כזאת בהקשר הזה.
 

yariv~2

New member
אממ.. אפשר להגיד שממש לא הבנת

אותי.. אחד מעשרת הדיברות שלי היא: "הטלה אסטרלית הוא דבר מוכח וידוע ואין מה לחלוק על כך"
אבל לא חשוב כשאני יציג את המאמר אז שנינו נדע יותר, בקשר להוכחה שהעולם שטוח נראה לי שאני מכיר את זה.. ודרך אגב דרך פילוסופיה אני גם יכול להוכיח לך שאתה על הירח כרגע שותה עראק.. אבל מה שאני הולך להציג היא הוכחה די ידועה (ניכתב בניו יורק טיימס ובוושינגטון פוסט) כך ש.. נחכה יריב
 

yariv~2

New member
אממ.. בקשר לראשונה אני אמרתי

שאני יביא אותה בקרוב. (עד שבועיים) בקשר לשנייה.. צ´טא דיבר עליה אז תבקשי ממנו..
 

BladeRaider

New member
העולם שטוח?

איך תוכיח את זה אם הקיפו אותו, צילמו אותו מהחלל בכמה זוויות ועוד. אני חושב שעולם שטוח סותר הרבה תופעות אבל אני באמת מקווה שיש לך משהו טוב ולא איזה CRAP בנוסח sci fi. דרך אגב אתה גם תנסה להוכיח את קיומו של הצב? או שאתה תטען שיש הרבה מאוד צבים עד למטה......
CHEETAH אני קורא לך לקוהליציה איתי, פעם אחת לפחות, לא בשם המדע, בשם ה COMMON SENSE! (או לחובבי הלשון העברית: השכל הישר)
 

yariv~2

New member
הא?.. ואני חשבתי שהעולם עומד

על ארבע פילים.. אז למה צבים?
בלייד.. צ´יטא דיבר בציניות גמורה שיביא איזה "הוכחה" שהעולם שטוח.. (וזה גם תשובה לצ´יטא על שאלתו אני חושב שדנה רצתה את ה"הוכחה" הזו..)
 

דנה^^

New member
ההוכחה השנייה שדנה רצתה לראות

היתה שהעולם שטוח.. כן... ;) אנשושים.. אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון אבל זו בעיית זיכרון חמורה (אף פעם לא היו לי בעיות זיכרון..) עצות מישהו?
 

BladeRaider

New member
OOPS!!!

פיספסתי את ההודה של צ´יטה וחשבתי שאתה התחלת עם העולם השטוח ןמכאן זה ברור למה אמרתי את זה
 

yariv~2

New member
אהה... ככה אתה

חושב עלי? יא בלייד..
ועוד רוצה לעשות נגדי גועליציה? לא יפה, ממש לא יפה
 

BladeRaider

New member
לא חשבתי עליך ככה רק על העולם השטוח

והקוהליציה זו הייתה הלצה.
 
למעלה