עזרה בבקשה שלום לכולם הורדתי קובץ מידי והלבשתי עליו כלי נגינה וירטואלים כלשהם, בכל פעם שאני לוחץ על הstop הכלי חוזר למה שהיה קודם באופן אוטומטי. מישהו יודע מה עושים?