yz250f רוכב
New member
עזרה בבקשה
אני מנסה לחבר את מצלמת הוודאו שלי (SONY) למחשב (לא נייד) . בעבר חיברתי אותה למחשב הישן שהיה לי , שם היו חיבורים זהים משני צידי הכבל. במחשבי החדש אין את החיבור כמו שיש במצלמה ולכן קניתי קבל שבצד אחד הוא USB התקנתי את דיסק התכנה , אבל משום מה המחשב מראה לי את ההודעה הזו שבתמונה. אשמח אם משהו יוכל לפתור לי את הבעיה. תודה.
אני מנסה לחבר את מצלמת הוודאו שלי (SONY) למחשב (לא נייד) . בעבר חיברתי אותה למחשב הישן שהיה לי , שם היו חיבורים זהים משני צידי הכבל. במחשבי החדש אין את החיבור כמו שיש במצלמה ולכן קניתי קבל שבצד אחד הוא USB התקנתי את דיסק התכנה , אבל משום מה המחשב מראה לי את ההודעה הזו שבתמונה. אשמח אם משהו יוכל לפתור לי את הבעיה. תודה.