עזבו שטויות

antreprize

New member
החוקים התממשו בדרך הזאת

בגלל שזאת הדרך שבה נוצר היקום(לא ע"י אלוהים).
 
אני אסביר לך.

יש אנשים שלא מאמינים באלוהים, ומולם יש את הרוב שכן מאמין באלוהים. לגיטימי לגמרי. נפתח שירשור שבו אתה והחבר שלך תוקפים את המאמינים באלוהים וקוראים להם להפסיק להאמין. אני מאמין באלוהים. אמנם חילוני גמור, אבל מאמין. אני נכנסתי לשירשור הזה והחלטתי שאני אתן לכם לנסות לשכנע אותי שאין אלוהים. המטרה שהשירשור הזה נפתח בשבילה היא לשכנע את המאמינים לא להאמין. ולכן אתם חייבים לי הוכחות ולא להיפך. אם אני אפתח שירשור ובו אני אקרא לך להאמין באלוהים, אז אני אצתרך להביא לך הוכחות לקיומו. בינתיים אתה רוצה לשכנע אותי שאין אלוהים, אז יאללה, תביא הוכחות.
 
ולגבי הפיזיקה

זה שהמורה שלך בחרה לא להזכיר את אלוהים בשיעורי הפיזיקה לא אומר שאין אלוהים. תציג לי תהליך שלם מתחילתו ועד סופו שבו אלוהים לא מעורב.
 

antreprize

New member
תהליך שלם?

אמממ,למשל,בצורת,הדתיים טוענים שבצורת היא החלטה של אלוהים(ואפילו יש טקס כדי להפסיק אותה),אבל זה הוכח לא פעם,שבצורת היא תהליך טבעי ושניתן להפסיק אותה בעזרת חומרים כימיים(שוב,בלי מעורבות של אלוהים). וזה לא שהמורה שלי בחר להציג את התהליכים הפיסיקליים בלי מעורבות של אלוהים,זה לא נתון לבחירתו,זה פשוט בגלל שאלוהים לא קיים ולא משפיע על אף אחד מהתהליכים האלו.
 
בצורת

דבר ראשון, אני לא יודע מה הדתיים אומרים, והאמת שזה גכם לא מעניין אותי. זה שאני מאמין באלוהים לא אומר שאני מאמין לכל מה שהדתיים אומרים. סבבה, בני האדם הצליחו להשפיע על מזג האוויר באמצעות חומרים כימיים, והאמת היא שבני האדם משפיעים על מזג האוויר כל הזמן, באמצעות זיהום אוויר וזיהום מים וכו'. אבל אתה לא יכול להסביר לי את התהליך מתחילתו ועד סופו. מה גרם לדבר הזה, מזג האוויר הטיבעי, להתחיל. מבחינתי אלוהים התחיל את זה ואז מזג האוויר פשוט משתנה אוטומטית. אני חושב שאלוהים התחיל את הכל, ומאז התהליכים פשוט זורמים. בני האדם יודעים להסיר את מה שקורה עכשיו, הם לא יודעים להסביר איך הכל התחיל ומה גרם לזה להתחיל. ההתחלה זה אלוהים.
 

antreprize

New member
תשמע,חשבתי על לערוך את התנ"ך

ואני רוצה לשמוע את דעתך על הפסוק הראשון: "בראשית ברא האדם את האלוהים ואת הדת"
 
למעלה