עזבו שטויות

רוני13

New member
עדיין...

לא הוכחת לי שהוא דמיוני. מוזר שאף לא ראיתי את החבר הדמיוני הזה...
 

antreprize

New member
הנה הוכחה לכך שהוא דמיוני:

מתי הפעם האחרונה שמישהו תקשר איתו לפני מאות שנים,מתי הפעם האחרונה ראו אותו?לפני אלפי שנים,בזמן שבו כל תפועה הייתה מוסברת בעזרת אל כזזה או אחר.
 

רוני13

New member
ואני אביא לך טענה הפוכה...

אלוקים קיים-מפני שנספו 6 מיליון יהודים בשואה. ההסבר האפשרי הוא שהוא העניש אותנו על ההתבוללות שנעשתה ממש בתקופה ההיא...בעקבות האמנסיפציה שניתנה לנו. וכן,הוא פגע גם באנשים חפים מפשע כי "כל עם ישראל ערבים זה לזה"-אם אתה חוטא לא בהכרח אתה תפגע...זה יכול להיות אני שאקבל את העונש.
 
זה שטויות

בין ה6 מיליון שנשפרו היו רבים ריבם, שהיו חרדים ודתיים אדוקים ומאמינים. התאוריה הזאת שקיבלנו כיביכול גמול קיבוצי, היא תאוריהכ מגוחכת ששמה לצחוק את ההיסטוריה ואת העם היהודי, ואם היא נכונה, היא תאוריה איומה שבה להקיא ממנה וגם מאלוהים, ואם היא אמיתית זה עוד סיבה לכך שלא צריך להאמין באלוהים.
 

רוני13

New member
אתה יכול לשלול אותה?

הרי באותה תקופה התחילה ההתבוללות... ולהאמין שפעם היינו קופים לא מגוחך לדעתך?! חחח... ובנוגע לשורה האחרונה...אם הסיבה הזאת אמיתית(והיא יכולה להיות) אז זאת בדיוק הסיבה להאמין בו...כי אם היא נכונה-ה' קיים.
 
אז מה אם התחילה כיביכול התבוללות..

כמובן בואי נתווכח על ההגדרה של התבוללות... בכל התקופות היו התבוללות נו אז מה?! ואני בטוח שהיו תוקופות שההתבוללות היייתה רבה יותר. לא נכון זאת לא הסיבה להאמין בו, דווקא זה מחזק את טענתי, שאם זה האלוהים שלנו והאלוהים שלנו רשע כזה אז אני בחיים לא יאמין לייצור רשע כזה. ואם כבר התבוללות, אם אלוהים גרם לכך ש6 מיליון יהודים הושמדו בשואה, למה הוא לא יכל מראש למנוע את ההתבוללות קודם לכן?!
 

רוני13

New member
אממ...

אני בן-אם פיספסת משהו. אני לא מאמין לייצור-הוא בכלל לא ייצור הוא משהו מעבר לדבר שאנחנו יכולים להבין. לא בכל התקופות...וגם בתקופות שהיו קיבלנו עונשים גם אם פחות גדולים או נחשבים...יש עניין שנקרא "בחירה חופשית"-אם ה' היה מתערב אז מה בעצם העניין להיות פה?
 

antreprize

New member
בחירה חופשית?

אם האלוהים הזה שלך מאמין בבחירה חופשית אז למה הוא מעניש?איך אני יכול לבחור במשהו כשאני יודע שגם אם אני בחרתי אותו אני יענש כי אלוהים לא אוהב את אותו דבר.
 

רוני13

New member
הבחירה החופשית...

הבחירה שלך היא לא בהכרח לא אהובה על אלוקים. הוא נותן לך שתי דרכים אחת טובה ואחת רעה יש לך הבחירה במה לבחור...זה שבחרת ברע זאת כבר אחריות שלך וכל אחד צריך לשאת בתוצאות.
 

antreprize

New member
אז מה אם אלוהים לא אוהב את הבחירה שלי,

אם הוא בעד בחירות חופשיות אסור לו להשפיע עליהם.
 

antreprize

New member
אז למה הוא מעניש אותי אם אני בוחר משהו

שהוא לא רוצה?האל הזה צבוע,מצד אחד הוא בעד בחירה חופשית,אבל מצד שני אם מישהו בוחר את מה שהוא לא אוהב אז אותו מישהו מוענש,וגם משפחתו,חבריו,ועמו.
 
מה הקשר?

מי אמר שאלוהים לא מעניש גם את המאמינים, הדתיים והחרדים? לאלוהים כנראה יש את הסיבות שלו למה שהוא עושה. אגב, ההודעה שלך ממש טיפשית: בין ה6 מיליון שנשפרו היו רבים ריבם, שהיו חרדים ודתיים אדוקים ומאמינים. התאוריה הזאת שקיבלנו כיביכול גמול קיבוצי, היא תאוריהכ מגוחכת ששמה לצחוק את ההיסטוריה ואת העם היהודי, ואם היא נכונה, היא תאוריה איומה שבה להקיא ממנה וגם מאלוהים, ואם היא אמיתית זה עוד סיבה לכך שלא צריך להאמין באלוהים. אם התיאוריה נכונה, זאת הוכחה שיש אלוהים.
 

רוני13

New member
הוא לא רוצח...

הוא מעניש. ה"רוצח" הזה נתן לאנשים האלה לחיות...הוא נתן לכולם לחיות והוא יכול להרגיש חופשי לקחת בחזרה את מה ששייך לו או במקרה של השואה להעניש את הילדים שלו כשהם סוטים מדרך הישר. אותו דבר קרה לנו במצרים-ויש מדרש שאומר שפרעה התקלח בדם של ילדים יהודים. שם ידוע שזה קרה כי הם התבוללו... פשוט אתם בוחרים מה אתם רוצים מהיהדות(חגים וכל דבר שנותן חופש...) ואת מה ש"מיותר" לדעתכם(מצוות והיסטוריה) אתם פשוט זורקים. התנ"ך הוא גם ספר היסטוריה-ובו כתוב כל ההיסטוריה של העם ששרד 2000 שנה...וימשיך לשרוד בעז"ה. עם ישראל עכשיו משול לצמח שנובל אבל אחרי הנבילה תבוא צמיחה חדשה וגדולה יותר מהקודמת שאולי היא "ביאת המשיח".
 

רוני13

New member
חבל...

הוא כבר האלוקים שלך. אתה בוחר להתעלם ממנו...את השכר שלך(אם יש לך) תקבל בעולם הבא.
 

antreprize

New member
איך הוא יכול להיות האלוהים שלו אם הוא לא

מאמין בו?זה כמו שתכנס למסעדה וישר יתנו לך אוכל בלי שתזמין. "את השכר שלך תקבל בעולם הבא" ,איך הוא יגיע לעולם הבא אם עדיין לא פותחה טכנולוגיה שמאפשרת לנו להגיע לשם?
 

רוני13

New member
הוא האלוהים שלו כברירת מחדל.

זה שהוא לא מתייחס לזה-זה כבר משהו אחר.
 
למעלה