עונשים של מורות

עונשים של מורות

שלום... רציתי לשאול אם המורות יכולות להביא עונשים כמו: 1. לכתוב משהו מספר פעמים. 2. להעמיד ילד במקומו לזמן מסויים. 3. להביך ילד מול אנשים (תלמידים -בכיתה,בזמן הרצאה....). השאלה השנייה שלי היא, אם שנה הבאה נלמד עד 4 (ועדת דוברת). ואם כן, אז איך זה יתנהל מבחינה של: 1. הסעות(במקרה ויש....אצלנו ביישוב יש). 2. אוכל. 3. מבחינה לימודית--- אם ניהיה בבי"ס עד 4, אז יהיה לנו אותה מערכת מבחנים?!...אותה כמות של מבחנים?!... אותה רמה של החומר במבחן?!.. (מתי יהיה לנו זמן להתכונן אם נגיע הבייתה בסביבות ה-4 וחצי?) 4. מבחינה חברתית--- אם נחזור הבייתה בסביבות ה-4 וחצי אז לא יהיה לנו זמן לחברים, ואם בזמן שיש נלך לחברים, קניונים, קניות (....) אז איפה יהיה לנו את הזמן ללימודים?!... זהו.... בתודה מראש, מיכל
 
ועדת דוברת

היום במקרה היה אצלנו בבית הספר נציג של הסתדרות המורים עפ' דבריו יקח הרבה זמן עד שהתוכנית תצא לפועל ואם בכלל. אז בנתיים כדי שתהיי רגועה ואם בכל זאת יגיע הרגע תקבלי בטוח תשובות.
 

שויו

New member
ועדת דוברת- תלוי איפה את גרה

אצלנו בר"ג מתכוננים באופן רציני ליישם את התכנית או לפחות חלק ניכר ממנה כבר בשנה הבאה. למזלי הרב, הוצאתי את בני ממער' החינוך כאן אז לא "נהנה " מזה. לשאלות שלך על העונשים: לא יודעת אם מותר לתת לכתוב הרבה פעמים - מניחה שאין איסור כתוב על כך. באשר להבכה - זה בטח לא כתוב בשום מקום אבל בעייני זה כלל בסיסי בהתנהגות בין מורה לתלמיד. אבל המון מורים לא חושבים כמונו ועושים את זה בכוונה וגם שלא בכוונה. ואני אומרת שאסור- אז מה??? למי זה מזיז? היו לנו מקרים כאלו, ניסינו להסביר למורה שאפילו לא הצליחה להבין מה עשתה רע. לצערי, אי אפשר להעיף אותה מביס' בגלל זה וגם לא לטפל בצורה אחרת חוץ מלהעיר ולהעיר ולהעיר. אני שבורה ממערכת החינוך הרגיל פה!!!!!
 

שרה16

New member
זימנתי שיחה עם המחנכת והמורה

שהעליבה אותו בפני כל הכיתה. הבהרתי לה שיש הורים מאחורי הילד ויש לילד זכויות! אני מבקרת מידי פעם בביה"ס,שואלת ומראה נוכחות. עזר. וגם אתם לא מצליחים להשתחרר מהתמונות הללו...
 
למעלה