michalush היחידה
New member
עונשים של מורות
שלום... רציתי לשאול אם המורות יכולות להביא עונשים כמו: 1. לכתוב משהו מספר פעמים. 2. להעמיד ילד במקומו לזמן מסויים. 3. להביך ילד מול אנשים (תלמידים -בכיתה,בזמן הרצאה....). השאלה השנייה שלי היא, אם שנה הבאה נלמד עד 4 (ועדת דוברת). ואם כן, אז איך זה יתנהל מבחינה של: 1. הסעות(במקרה ויש....אצלנו ביישוב יש). 2. אוכל. 3. מבחינה לימודית--- אם ניהיה בבי"ס עד 4, אז יהיה לנו אותה מערכת מבחנים?!...אותה כמות של מבחנים?!... אותה רמה של החומר במבחן?!.. (מתי יהיה לנו זמן להתכונן אם נגיע הבייתה בסביבות ה-4 וחצי?) 4. מבחינה חברתית--- אם נחזור הבייתה בסביבות ה-4 וחצי אז לא יהיה לנו זמן לחברים, ואם בזמן שיש נלך לחברים, קניונים, קניות (....) אז איפה יהיה לנו את הזמן ללימודים?!... זהו.... בתודה מראש, מיכל
שלום... רציתי לשאול אם המורות יכולות להביא עונשים כמו: 1. לכתוב משהו מספר פעמים. 2. להעמיד ילד במקומו לזמן מסויים. 3. להביך ילד מול אנשים (תלמידים -בכיתה,בזמן הרצאה....). השאלה השנייה שלי היא, אם שנה הבאה נלמד עד 4 (ועדת דוברת). ואם כן, אז איך זה יתנהל מבחינה של: 1. הסעות(במקרה ויש....אצלנו ביישוב יש). 2. אוכל. 3. מבחינה לימודית--- אם ניהיה בבי"ס עד 4, אז יהיה לנו אותה מערכת מבחנים?!...אותה כמות של מבחנים?!... אותה רמה של החומר במבחן?!.. (מתי יהיה לנו זמן להתכונן אם נגיע הבייתה בסביבות ה-4 וחצי?) 4. מבחינה חברתית--- אם נחזור הבייתה בסביבות ה-4 וחצי אז לא יהיה לנו זמן לחברים, ואם בזמן שיש נלך לחברים, קניונים, קניות (....) אז איפה יהיה לנו את הזמן ללימודים?!... זהו.... בתודה מראש, מיכל