סקרנית, אבל לא הרבה יותר
עונה שלוש הייתה בינונית מאוד (עם כמה נפילות גדולות). אני ממש מקווה שעונה 4 תהיה מוצלחת, ושהדגש של "האוס" יחזור להיות החלק הבלשי-רפואי ושהוא יהיה הרבה פחות "אופרת סבון" (נטייה שהייתה בסדרה בעונה השלישית, ושמאוד הרסה). דווקא פרק הסיום של העונה השלישית, למרות שכשלעצמו לא היה מדהים, מרמז שגם הכותבים מרגישים שהיו כמה בעיות בעונה השלישית, מה שמעורר אצלי אופטימיות זהירה לגבי העונה הרביעית.