עונה 4 ב-25 לספטמבר!!!!!!!!!!!!

  • פותח הנושא vicz
  • פורסם בתאריך

vicz

New member
עונה 4 ב-25 לספטמבר!!!!!!!!!!!!

עוד כל כך הרבה זמן לחכות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! האוס, חזור, אני מתגעגעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

מיכל ק

New member
גם אני מאוד מחכה

לא נראה לי שהם יהרסו את הסדרה. אני חושבת שצריך קצת שינוי וגם לא בטוח שאם יהיה שינוי הוא יהיה גדול.. אבל רק הזמן יעיד.
 

vicz

New member
אני לא חושבת שאפשר להרוס את האוס!!!!!!!!!

פשוט מאוהבת
 

YaEl 15

New member
אפשר להרוס אפילו יצירת אומנות כמו האוס...

עם השילוב הנכון של קיטש, רדיפת רייטינג וטימטום... כבר ראיתי כמה תוכניות טובות שנפלו בגלל השילוב הקטלני הזה... בואו נקווה שהעניינים לא ידרדרו...
 

xslf

New member
סקרנית, אבל לא הרבה יותר

עונה שלוש הייתה בינונית מאוד (עם כמה נפילות גדולות). אני ממש מקווה שעונה 4 תהיה מוצלחת, ושהדגש של "האוס" יחזור להיות החלק הבלשי-רפואי ושהוא יהיה הרבה פחות "אופרת סבון" (נטייה שהייתה בסדרה בעונה השלישית, ושמאוד הרסה). דווקא פרק הסיום של העונה השלישית, למרות שכשלעצמו לא היה מדהים, מרמז שגם הכותבים מרגישים שהיו כמה בעיות בעונה השלישית, מה שמעורר אצלי אופטימיות זהירה לגבי העונה הרביעית.
 
למעלה