עולם הולך ונעלם

קצפת~

New member
עולם הולך ונעלם

הערב בחדשות הודיעו על פטירתו של אבא אבן. והמחשבה היחידה שעלתה בי, הנה עוד ענק הלך לעולמו. ואני מתבוננת סביבי מתאמצת לראות בין ים הפוליטיקאים, ללא הבחנה בין המחנות, תרה אחר מי מהם בעל שיעור קומה מישהו שיכולה לומר שישאיר חותם, ובכאב חייבת להודות......... עולם הולך ונעלם. ואני תוהה מה היה בנו אז שנעלם היום? ומייחלת לאחד או לאחדים שיקומו ויראו את הדרך ויובילו אותנו בה למחר טוב יותר
 

נעמי 1

New member
מחשבות ... מחשבות..

גם לי הן עברו בראש. אכן דור הולך ונעלם. נעמי
 

קצפת~

New member
המהירות שבה הודעות רצות פה.....

דומה לזיכרון שלנו. כמה מהר שוקעים הדברים לתהום השיכחה
 
למעלה