עולם הולך ונעלם
הערב בחדשות הודיעו על פטירתו של אבא אבן. והמחשבה היחידה שעלתה בי, הנה עוד ענק הלך לעולמו. ואני מתבוננת סביבי מתאמצת לראות בין ים הפוליטיקאים, ללא הבחנה בין המחנות, תרה אחר מי מהם בעל שיעור קומה מישהו שיכולה לומר שישאיר חותם, ובכאב חייבת להודות......... עולם הולך ונעלם. ואני תוהה מה היה בנו אז שנעלם היום? ומייחלת לאחד או לאחדים שיקומו ויראו את הדרך ויובילו אותנו בה למחר טוב יותר
הערב בחדשות הודיעו על פטירתו של אבא אבן. והמחשבה היחידה שעלתה בי, הנה עוד ענק הלך לעולמו. ואני מתבוננת סביבי מתאמצת לראות בין ים הפוליטיקאים, ללא הבחנה בין המחנות, תרה אחר מי מהם בעל שיעור קומה מישהו שיכולה לומר שישאיר חותם, ובכאב חייבת להודות......... עולם הולך ונעלם. ואני תוהה מה היה בנו אז שנעלם היום? ומייחלת לאחד או לאחדים שיקומו ויראו את הדרך ויובילו אותנו בה למחר טוב יותר