אה, אולי אתה צודק...
אבל הנהלת הפורומים יכולה לעשות פטרולים רק בפורומים שאין בהם מנהל עד שיהיה, לא? בכל מקרה... אני לא גילית את התו השקוף, אבל אני פירסמתי אותו פה בתפוז... זאת אומרת, הייתה את התקופה ההיא שגילו את הכתיבה בכחול... ואז היו בודדים שידעו איך לכתוב בכחול באמצע מילה בלי שיהיה רווח ואז עשיתי איזה יום שלם ניסיונות עד שפתאום קלטתי שאולי יש שם פשוט תו שלא רואים שם... ואז הלכתי למפת תווים של windows וחיפשתי תו שקוף, ומצאתי, ואז ניסיתי וזה עבד ואז פירסמתי בכל תפוז את התגלית החדשה שלי ומאז כולם משתמשים בזה ובחוברת של פורום ניסויים בתפוז שהכילה את כל המידע לגבי כתיבה בכחול השם שלי הופיע אחרי ההסבר של כתיבה עם התו השקוף בתור מי שגילה את השיטה (אני לא הראשון שהשתמש בה אבל אני הראשון שהסכים לגלות לכל השאר איך ולא עשה את זה ואז אמר "חה חה אתם לא יודעים איך") ככה שזה שכולם משתמשים בו היום - זה בזכותי.