עוד שבוע

השלושר

New member
עוד שבוע

בחזית העבודה, המשך השגרה,
פרט לכך ששלשום בלילה ראיתי שם שממית
קטנה נטולת זנב מטפסת על קיר.
וזה קרה בדיוק בזמן, כי אתמול בדיוק חבר שלי
חזר מחו"ל עם חברתו והחלפנו חוויות,
וכך הסתבר שאיש מאיתנו לא שקט על שמריו.

בחזית הקולינארית, מספר עוגיות ממוצע
המתקבל מתחילת שבוע ללא עוגיות כלל
וסיום שבוע עתיר עוגיות.
כמו כן מרק ברמה גבוהה ביותר.

בחזית היצירה, עוד מספר שירים הצטרפו לרפרטואר.
צריך מתישהו לאגוד אותם בספר.



ממשיך להיות גבוה ונחמד מתוך הרגל ונחישות.
לעת עתה גם עם זקן.


והיום בפרט יצאתי מוקדם קצת אז אני עתיר אנרגיות
ונכון להרפתקאות.
 

השלושר

New member
What I do every night, Leery

Try to take over the world


בינתיים התחלתי בלשבת בבית
ולהאזין לשירים מלפני 40 שנה
 
חשבתי שאמרת הרפתקאות


 

השלושר

New member
לשמוע מוסיקה מ-2013 זו לא הרפתקה

זה בדרך כלל אתגר.

מאבק בין האוזן שרוצה שזה ייפסק
לבין הגוף שאין לו כוח לקום.
 

השלושר

New member
יש, פה ושם

ולדעתי הם 'עכשוויים' במובן זה שהם עדיין פעילים
אחרי 20-30 שנה...

היום יש טובים,
כמו שאז היו גרועים,
אבל הטובים אז
היו לאין שיעור יותר טובים מהטובים היום,
ולדעתי גם שכיחים יותר,
כך שאין לי ממש מוטיבציה למצוא
את המחטים בערמת השחת.
 

ליבליב1

New member
עוד שבוע, עוד חודש עוד שנה....

זה מכבר אין איש מחכה לי שם.
ואם אין ים, הרי אין גם ספינה.
הדרך קצרה. החוג צומצם.
ובכן מה?
עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה.

אחרי מותי עוד יהיה משהו בעולם.
מישהו יאהב מישהו. מישהו ישנא.
הדרך קצרה. החשבון לא הושלם.
ובכן מה?
עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה.

הטל נופל, ערב צונן על פני.
על פרשת הדרכים הקרובה אותה תחנה.
מחר אני אתעורר ואפקח את עיני -
אלוהים אדירים.
עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה.


מדויק כל כך.....
 
למעלה