עוד פריט מעניין:

עוד פריט מעניין:

כל היסודות הידועים.. בנויים מאותם מרכיבים - פרוטון ניוטרון ואלקטרון. כל יסוד מכיל הרכב מספרי שונה של שלשת המרכיבים הללו. החל ממימן המכיל פרוטון אחד ניוטרון אחד ולגבי האלקטרון - זה בהתאם למופע שלו.. וכלה ביסודות המכילים עשרות פרוטונים ניוטרונים כשלגבי האלקטרונים - כנ``ל... אז.. מה זה אומר?! זה אומר שכל חומר הוא למעשה אותו דבר.. וגם אנחנו.. וכל מה שקיים... הכככככלללל, בסופו של דבר זה... שלשה מרכיבים בלבד!
 

שפיקנאט

New member
נוגעת - לא פוגעת

ההבחנה שלך אמנם נכונה, אך המסקנה היא מוטעית, את מביאה בחשבון רק את מרכיבי החלקיקים ומתעלמת מהיחסים בינהם, מהאנרגיה החופשית,הסטויכומטריה ועוד מרכיבים כימיים ופיזיקליים שונים! לא ניתן להסיק שכל החומרים הם אותו הדבר רק מכיוון שהם מכילים את שלושת המרכיבים אלקטרון-פרוטון-ניוטרון, מכיוון שניתן לטעון שיחס בין המרכיבים הללו הינו מרכיב בעצמו, כלומר, היחס בין אלקטרון אחד לפרוטון אחד הוא X והיחס בין שני אלקטרונים לשני פרוטונים הינו מרכיב Y וכך הלאה עד אין סוף...
 
לא צריך להסחף...

וגם לא כתבתי שכל שינוי זעיר במרכיבים משנה לגמרי את תכונות החומר... אם תקח, למשל, את ההבדל בין עמילן לתאית - שני חומרים שונים בתכלית.. מורכבים בדיוק מאותם חומרים רב סוכר שמורכב מיחידות של גלוקוז אלא שצורת הקישור בין יחידות הגלוקוז המרכיבות אותם שונה... שינוי פעוט ביותר - והופס - חומר בעל תכונות שונות לחלוטין... יש עוד הרבה דוגמאות... הדבר שהצבעתי עליו.. הנקודה למחשבה הייתה.. שכל הואריאציה האיסופית הזו.. כולה מקורה בשלשה מרכיבים בלבד.. שלשה בלבד! וזה מדהים בעיני.
 
למעלה