עוד משהו
נכנסתי לפורום וחשכו עיני.מה נלחצנו, מה??? מותר לסופר סתם להביע את דעתו כמו לכוווווווווווולנו, וגם אם יש כאלה שדורכים לאחרים על קצות האצבעות (בלי להזכיר שמות ארבל... וגם ילדונת...) הרי הכוונה היא בוודאי טהורה. הפורום הזה שלנו מיועד לכווווווווווווווווווולם, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה, ואפילו להציף (אתם יודעים אפשר לקרוא גם מה שנמצא בעמודים קודמים, אפילו בעמודים הראשונים הראשונים של הפורום, חתיכת הסטוריה הא?). בכול אופן, יש פה כלכך הרבה אנשים נהדרים (המודעה פונה לגברים ונשים כאחד...), תמשיכו להיות כאלה ויאללה להציף את הפורום ולהתווכח אבל בבקשה בבקשה, לא להילחץ ולא ללכלך...
נכנסתי לפורום וחשכו עיני.מה נלחצנו, מה??? מותר לסופר סתם להביע את דעתו כמו לכוווווווווווולנו, וגם אם יש כאלה שדורכים לאחרים על קצות האצבעות (בלי להזכיר שמות ארבל... וגם ילדונת...) הרי הכוונה היא בוודאי טהורה. הפורום הזה שלנו מיועד לכווווווווווווווווווולם, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה, ואפילו להציף (אתם יודעים אפשר לקרוא גם מה שנמצא בעמודים קודמים, אפילו בעמודים הראשונים הראשונים של הפורום, חתיכת הסטוריה הא?). בכול אופן, יש פה כלכך הרבה אנשים נהדרים (המודעה פונה לגברים ונשים כאחד...), תמשיכו להיות כאלה ויאללה להציף את הפורום ולהתווכח אבל בבקשה בבקשה, לא להילחץ ולא ללכלך...