עוד מעט חוזרים לטוס....

mayafit

New member
עוד מעט חוזרים לטוס....

הנה טיפ קטן.
 
"רעיון משני" - חומר למחשבה

האם לא כדאי "להטיס" - לשלוט בגובה רק באמצעות הקיזוז?
(אני מתכוון בטיסה רגילה, לא בהמראה או נחיתה.)
אריאל אריאלי
 

mayafit

New member
נוגד את טכניקת ההטסה הנכונה.

אני, מכל מקום, נוהג לבצע תיקונים קטנים ע"י הקיזוז.
באחד ממבחני הרמה שעברתי, הבוחן הודיע לי שנקרע לי כבל הגה הגובה, ההגה אינו מתפקד ועלי לחזור לנחיתה בשדה.
חזרתי להרצליה בעזרת כוח המנוע ושימוש בקיזוז. להפתעתי הצלחתי להגיע לפיינל בצורה זו. כמובן שהנחיתה בוצעה בצורה רגילה בכדי לא לסכן את עצמנו והמטוס.
 
הטסה באמצעות הקיזוז

ישנם מקרים רבים, בהם הטסת המטוס ע"י ה"אוטו-פייךוט" נעשית, דווקא באמצעות לוחיות הקיזוז (הסיבה - נדרש פחות כוח מהמערכת המכנית/חשמלית ומאפשרת "השטלתות" הטייס במקרה כשל של מערכת האוט-פיילוט).
אריאל אריאלי
 

eli3443

New member
גובה פרושו אנרגיה .כדי לחסוך אנרגיה עדיף לשלוט על גובה הטיסה

באמצעות מנוע והגאים במינימום הפרעה לזרימת האוויר.
 
למעלה