עוד טופיק

  • פותח הנושא wisp
  • פורסם בתאריך

NJS

New member
אהם...

כסליו כי היא הכי יפה ואולי אם נישאר רק שנינו בעולם...היא תיתן לי... (אבל אמרתי שהיא הכי יפה כי הכי סקסית זו כמובן טאקי רק שאם נישאר רק שנינו בעולם... היא תלך לעולם אחר...)
 

NJS

New member
אבל הכינוי שלך זה פיזבן?!

תחליף אותו לדוגאן פטיש אדום (נראה לי שככה קראו לו)
 

NJS

New member
אבל פיזבן זה בעצם פלאדין

ואגב אתה יודע שהוא מופיע גם במש"ה רק ששם קוראים לו זיפנב
 
לההההה... אתה חושב???

שמע, אין כל קשר... אני עדיין חושב שזה מגניב להגיד "חי זקנו של ריאורקס"... אתה סתם מקשר דברים לא קשורים... וכן, אני יודע שיש דמות במש"ה שקוראים לה זיפנאב, ושהיא מקבילה לפיזבן...
 

NJS

New member
יש פה מישו שעדיין לא הגיע

כי אם כן שיחזור מאוחר יותר
 

SaberTooth

New member
המפ... יש לי בעיה עם הנוסח.

אני לא חושב שזה נתון לבחירת החיים בקרין באיזה אלים להאמין, מכיוון שכולם פחות או יותר יודעים שכל האלים שם. העלפים, לדוגמה, לא מכישים את קיומה של טקיסיס, כמו שבני האדם לא מכישים את קיומו של ריארוקס, לדוגמה. אם הבנתי נכון את השאלה, אני שואל אותנו לאיזה אל היינו סוגדים
לאיזה אל היינו מתפללים
אז תשובתי היא כזו: אני הייתי בוחר לסגוד לגיליאן. למה
לא יודע... מוצאת חן בעיניי רוח הנייטרליות הזו.
 

Moondust

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo4.gif../images/Emo41.gif

כמה טופיקים של "באיזה טמפון משתמשות בנות חבורת הרומח" אפשר לפתוח? זה מתחיל להימאס, ואני מצטטטת, כמו טופיקים של "חבורת הרומח בכוסשלאימשלך" (כל הזכויות שמורות לאייל). בסוף הפורום יראה כמו ערימת כתומים שמתחלפים בקצב מסחרר ולכל אחד יש חמש תגובות.
 

Uzumaki Naruto

New member
אהמ, עם כל הכבוד, אני איתו. ../images/Emo45.gif

חמישים טופיקים ביום? לא הגזמנו קצת...? תשמרו קצת לימים קשים (כשהפורום גוסס במדבר הצחיח של פורומי תפוז העזובים), בכל מקרה.
 

python 4

New member
אנשים, יש פה מירוץ סוער על תואר

פורומיסט השבוע. כנראה שלנ"ק תגיד את המילה האחרונה, ואז היא תגאל אותנו מיסורי טופיקים הזויים (ורק למקרה שזה לא היה ברור, הטיול לאיטליה עלי, כן?)
 

wisp

New member
למען האמת אני חיכיתי שהמנהל

הגיד משהו...אבל כבר לא יכולתי לסבול את זה שכל כמה שניות יש טופיק חדש...אישית אין לי בעיהעם טופיקים חדשים...אבל למה סתם לעשות מלא ביום?
 
למעלה