עוד חצלול התנפץ
מלא זמן לא נכנסתי לפורום הזה אבל לאחרונה תוקפים אותי חלומות עם פוטנציאל לחצלול ואיכשהו זה מתחמק ממני תמיד.. אז החלטתי לשתף. אני לא בכוונה רוצה חצלולים, אני לא כותבת יומן חלומות ולא עושה בדיקות מציאות, בעיקר כי אין לי כ"כ זמן לזה.. מה שכן, אני תמיד מחכה כמה דקות לפני שאני פותחת את העיניים ומנסה להזכר בכמה שיותר פרטים מהחלום ובדר"כ אני זוכרת טוב. בזמן האחרון אני מתעוררת אחרי כמה שעות שינה ושוב נרדמת. אולי זה מה שהכין את הקרקע.. בשני המקרים נדרשה בדיקת מציאות על מנת להבין שזה חלום, ומשם אולי זה היה אפילו מצליח. בחלום הראשון אני מתעוררת משינה ופתאום אני מבינה שזה עדיין לילה כאשר אני בעצם בטוחה שאמור להיות בוקר ואז אני אומרת לעצמי שמשהו לא בסדר. להגיע למצב כזה, זה בדר"כ נדיר אצלי כי אני פשוט לא שמה לב למה שאמור להיות וזורמת עם החלום.. החלום השני היה כבר הרבה יותר קרוב ואפילו משעשע איך לא עליתי על זה שזה חלום חחח. בחלום הייתי בחדר החשוך שלי, זה היה עדיין לילה אבל היה אור קלוש וראיתי קצת מסביב. היה שם עוד מישהו (או משהו חח) שבעזרת הנפת יד גרם לגרביים לרחף באוויר וזה סתר את כל ההגיון שלי ואמרתי אין מצב ואז התחלתי להשבע שאם זה אמיתי אז "מה שאתה רוצה". ואז רציתי לנסות לבד. בהתחלה זה היה קצת קשה אבל פתאום גם אני גרמתי לגרביים וחולצות לרחף בחדר. הייתי בשוק וההגיון שלי זעק אבל לא עשיתי את הקפיצה הזאת של ההבנה שאני בעצם בתוך חלום חח כאילו שיש איזה חסימה מנטאלית שמגבילה אותי לתחומי חלום בלתי מודע בלבד או שאני מאמינה לדברים לא הגיוניים בעליל בקלות רבה מדי חחח. ייתכן שאם הייתי באמת רוצה להתאמן על זה הייתי מגיעה בסופו של דבר לחלום צלול. מי ייתן ויהיה לי את המשמעת העצמית והזמן לדברים כאלה. יום טוב.
מלא זמן לא נכנסתי לפורום הזה אבל לאחרונה תוקפים אותי חלומות עם פוטנציאל לחצלול ואיכשהו זה מתחמק ממני תמיד.. אז החלטתי לשתף. אני לא בכוונה רוצה חצלולים, אני לא כותבת יומן חלומות ולא עושה בדיקות מציאות, בעיקר כי אין לי כ"כ זמן לזה.. מה שכן, אני תמיד מחכה כמה דקות לפני שאני פותחת את העיניים ומנסה להזכר בכמה שיותר פרטים מהחלום ובדר"כ אני זוכרת טוב. בזמן האחרון אני מתעוררת אחרי כמה שעות שינה ושוב נרדמת. אולי זה מה שהכין את הקרקע.. בשני המקרים נדרשה בדיקת מציאות על מנת להבין שזה חלום, ומשם אולי זה היה אפילו מצליח. בחלום הראשון אני מתעוררת משינה ופתאום אני מבינה שזה עדיין לילה כאשר אני בעצם בטוחה שאמור להיות בוקר ואז אני אומרת לעצמי שמשהו לא בסדר. להגיע למצב כזה, זה בדר"כ נדיר אצלי כי אני פשוט לא שמה לב למה שאמור להיות וזורמת עם החלום.. החלום השני היה כבר הרבה יותר קרוב ואפילו משעשע איך לא עליתי על זה שזה חלום חחח. בחלום הייתי בחדר החשוך שלי, זה היה עדיין לילה אבל היה אור קלוש וראיתי קצת מסביב. היה שם עוד מישהו (או משהו חח) שבעזרת הנפת יד גרם לגרביים לרחף באוויר וזה סתר את כל ההגיון שלי ואמרתי אין מצב ואז התחלתי להשבע שאם זה אמיתי אז "מה שאתה רוצה". ואז רציתי לנסות לבד. בהתחלה זה היה קצת קשה אבל פתאום גם אני גרמתי לגרביים וחולצות לרחף בחדר. הייתי בשוק וההגיון שלי זעק אבל לא עשיתי את הקפיצה הזאת של ההבנה שאני בעצם בתוך חלום חח כאילו שיש איזה חסימה מנטאלית שמגבילה אותי לתחומי חלום בלתי מודע בלבד או שאני מאמינה לדברים לא הגיוניים בעליל בקלות רבה מדי חחח. ייתכן שאם הייתי באמת רוצה להתאמן על זה הייתי מגיעה בסופו של דבר לחלום צלול. מי ייתן ויהיה לי את המשמעת העצמית והזמן לדברים כאלה. יום טוב.