עוגת מצנח רחיפה

R e g i t a l

New member
עוגת מצנח רחיפה

היי, אני חדשה כאן וזקוקה לרעיון להכנת מצנח רחיפה מ RFM, מישהו כאן עשה דבר כזה? אשמח לרעיונות... תודה רבה.
 
מצנח רחיפה.

תעבדי את בצק הסוכר עם CMC אם את רוצה לעשות אותו צבעוני תכיני כמה נקניקים צבעוניים (להשתמש ממש במעט קורנפלור) ותצמידי אותם אחד לשני. תרדדי ותקבלי משטח צבעוני. תחתכי את הצורה של המצנח ותניחי לייבוש על כלי עגול (עם קוטר גדול) בכדי שהמצנח יקבל את הצורה המעוגלת. קצתקשה לי להעלות רעיונות כיצד להעמיד אותו על העוגה (אם זה מה שאת רוצה, שיראה כאילו הוא מרחף). אולי עם חוטי תיל שיחליפו את החבלים שמחזיקים את הצנחן. ואז הצנחן ישכב על העוגה.
 

R e g i t a l

New member
חוטי טייל הם בהחלט אפשרות מעשית

אבל איך אני עובדת עם CMC והיכן הוא ניתן להשגה?
 

שושkה

New member
CMC את יכולה לקנות בחנויות המתחמחות

תגידי באיזה אזור את רוצה לקנות. וננסה לעזור. הרעיון של מיכל מעולה אבל אם הייתי צריכה להכין עוגה כזו הייתי מניחה את המצנח על העוגה ומחברת ממנו אל הצנחן "חוטים" מ-RFM או רויאל שייראה כאילו בדיוק נחת על הקרקע. במצב כזה הצנחן שלך צריך לעמוד ובהחלט מומלץ לעבוד עם בצק קשיח יותר. אני אפילו הייתי מכינה את החלקים בנפרד, נותנת להם להתייבש ומחברת אח"כ (לתקוע בכל חלק ספגטי/מקל RFM ולעשות חור במקום אליו הוא צריך להכנס בחלק השני. מקווה שזה ברור)
 
למעלה