תשובה
אני עשיתי שחקנים מבצק סוכר שהכנסתי לתוך תבנית של איש קטן (אפשר מגבס ואפשר מגומי בחנויות תחביב) וצבעתי אחד אחד. אפשר לקנות בכל סופר ערכה של שחקנים ושער, אבל יותר יפה וטעים לעשות. זה גם לא מסובך. תוכלי לעשות גם דו מימדי מצוייר על חתיכת בצק סוכר משני הצדדים. בהצלחה