עוגת יום הולדת

SweeT R

New member
עוגת יום הולדת

היי לכולם,
לחברה ממש טובה לי יש יום הולדת ואני מחפשת רעיון לעוגה מקורית ומיוחדת במיוחד!!!!
אשמח לקבל הצעות אני צריכה להכין ליום רביעי:)

תודה רבה!!
 

סימי3

New member
היי, קודם כל קשה מאוד להציע לך משהו כי אין

לנו מספיק מידע: מה החברה שלך אוהבת, צבעים אהובים עליה, בת כמה היא וכו... זה יעזור מאוד בהעלאת רעיונות.
דבר שני, אם העוגה ליום רביעי , אין לך מספיק זמן . כדאי להחליט ולהתחיל לעבוד על זה
בלי לחץ

בלי כל המידע שיש לי ואני לא יודעת מה הניסיון שלך בעבודה עם בצק סוכר ובעיצוב עוגות, הייתי מציעה להכין עוגה בצורת מתנה עם סרט מלמעלה .
אם זה נשמע לך לא מספיק מיוחד, אז חייבים יותר מידע.
סימי
 

SweeT R

New member
היי סימי

הניסיון שלי עם בצק סוכר אומנם מועט אבל יש לי ידע רחב קודם בפיסול בחומרים אחרים- אז זו פחות בעיה.
העניין הוא שעוגת מתנה זה חרוש מאוד ובא לי להפתיע אותה עם משהו מיוחד ממש , היא תהיה בת 23 והיא ממש אוהבת כלבים בעיקר:), מבחינת פנים העוגה בחרתי בעוגה בצבעי הקשת בכדי שיהיה מעניין .
בקשר לזמן... כל הלילה לפנינו;)
תודה רבה !
 

סימי3

New member
כלבים ...מנסה לחשוב...

אולי תכיני לה סל עם גורים?
עוגה בצורת מלונה וכלבלב ליד מחזיק פרח ?
עוגה בצורת עצם ואליה מחובר כלבלב ?
עוגה גבוהה בצבע לבן ועליה סילואטים של פודלים/ כלבים אחרים בצבע שחור, מסביב לעגה למטה קולר, על העוגה כלבלב יושב, אחד מטפס והשלישי יושב על המשטח למטה ומה שהם עושים זה מקשטים את העוגה בסרט עם דגלים לכבוד יום ההולדת. ???
בקשר לעוגת מתנה- אני מאמינה שתמיד ניתן לקחת נושא חרוש ולהפוך אותו ליותר מיוחד. זוהי דעתי


בהצלחה ואם יש לך שאלות, אנחנו פה

סימי
 

שירלי761

New member
סימי, איזה רעיונות יפים!!! אהבתי מאוד את

הרעיון עם הכלבים שמקשטים את העוגה עם הדגלונים
 
רעיונות לעוגת יום הולדת

תיק חוף בצבעי הקשת ומתוכו מבצבץ כלבלבון (סטייל פריס הילטון)

עוגה בצורת כלב (קצת יותר מסובך אך שווה) מחזיק בפיו עצם לעיסה צבעונית
101 דלמטים - עוגה בעלת 2-3 קומות, כול אחת בצבע אחר והדלמטים בשחור - לבן "מפוזרים"
סן ברנרד עם מיכל ויסקי
מקווה שעזרתי עם כיוון
בהצלחה
 

SweeT R

New member
תודה רבה על הרעיונות!! שאלה נוספת-

אפיתי עוגה שהיה כתוב במתכון שזו עוגה לתבנית 26 וששם היא יוצאת גבוהה מאוד - אני אפיתי אותה ב-24 עגולה והיא יצאה כמו פיתה:(
יש למישהי מתכון לעוגה בחושה שיוצאת גבוהה- לעיצוב עוגת היומולדת ..
תודה רבה:)
 

net the jet

New member
תקראי בהודעות נבחרות על עוגות גבוהות....

איך ומה.
ממליצה לאפות בפעמיים.
 

סימי3

New member
גם אני רציתי לציין שעדיף לאפות בשתי תבניות,

כלומר שתי שכבות.
 
למעלה