היי, קודם כל קשה מאוד להציע לך משהו כי אין
לנו מספיק מידע: מה החברה שלך אוהבת, צבעים אהובים עליה, בת כמה היא וכו... זה יעזור מאוד בהעלאת רעיונות.
דבר שני, אם העוגה ליום רביעי , אין לך מספיק זמן . כדאי להחליט ולהתחיל לעבוד על זה
בלי לחץ
בלי כל המידע שיש לי ואני לא יודעת מה הניסיון שלך בעבודה עם בצק סוכר ובעיצוב עוגות, הייתי מציעה להכין עוגה בצורת מתנה עם סרט מלמעלה .
אם זה נשמע לך לא מספיק מיוחד, אז חייבים יותר מידע.
סימי