עוגיות ביתיות

lital12341

New member
עוגיות ביתיות

שלום יש למישהו את המתכון של עוגיות ביתיות שפרסמה אמא של אליהטל או משהו בסגנון, אודה לכם!
 
ליטל היי היום פרסמתי בפורום חלבי ע

עוגיות מעולות תכנסי תראי זה עם הצורות מעולות לילים בהצלחה
 

lital12341

New member
שאלה לדבושנית

העוגות שפרסמת בפורום חלבי עם הצורות לילדים לא צריך לחמם או משהו, הכוונה רשמת לשים במקרר ואז ליצור צורות וזהו? ליטל
 
ליטל כנסי אסביר לך

אין צורך בחימום, לאחר שאת יוצרת בצק שימי במקרר כחצי שעה בשביל שיהיה נוח לעבוד עם הבצק וכשאת מתחילה ליצור צורות פזרי קמח על השולחן ועל המערוך ותקמחי כל פעם קצת מהבצק ולושי לפני שאת מרדדת לא ליצור עוגיות עבות כי זה מתנפח קצת בהצלחה.
 

lital12341

New member
דובשנית39

היי דובשנית תודה רבה לך שענית אני עדיין חדשה בפורום אבל הנחמד שאתן עונות בחזרה תודה רבה לך ויום טוב!
 
היי שוש בבקשה מתכון לעוגיות צורות:

1 קילו קמח כוס וחצי סוכר 3 ביצים 2 אבקת אפיה 2 סוכר וניל 2 מרגרינה קצת פחות מחצי כוס שמן אופן ההכנה : ללוש את כל החומרים וליצור לבצק , לתת לנוח כחצי שעה במקרר לקמח שולחן ולקחת כל פעם כמות של בצק ולקמח אותו וגם את המערוך לרדד וליצור צורות לא עבות הבצק קצת מתנפח באפיה, לאפות לצבע זהוב . אפשר גם במכשיר מזרק לצורות אבל לי נוח לרדד עוגיות מעולות לתה ,ילדים מאוד אוהבים. בבקשה ובהצלחה תהנו.
 
למעלה