עוגה

ELA1986

New member
עוגה

היי
אני צריכה עזרה
אני רוצה לעשות עוגה שתיראה בדיוק כמו בתמונה
אני לא יודעת כל כך איך לבצע את זה
חשבתי אולי להדפיס את כל הקופסא על דף סוכר ולהדביק על עוגה בצורה הזו
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי עזרה טיפים איך לבצע את זה בדרך הכי טובה
תודה רבה!
 

שירלי761

New member
היי, את יכולה גם...

לצפות את העוגה בצבע הקופסא, גם את העיגול החום עם הכיתוב עליו והלבבות מסביב הכל מבצק סוכר מרודד,
את הסוכריות \שוקולד תעשי ממש מפוסל ותניחי על הקופסא במקום המדוייק.
 

ELA1986

New member
עוגה

היי
ראשית כל תודה על הרעיון
אבל אני לא ממש התעסקתי עם בצק סוכר ואני רוצה שהעוגה תיצא בדיוק כמו בתמונה גם הצבעים
אני לא בטוחה שאני יגיע לצבעים כמו במקור וגם הכיתוב של בון בון
מה שכתבתי זה יכול להיות פשוט להדפיס על דף סוכר?
תודה!
 

שירלי761

New member
כמובן שאת יכולה להדפיס על דף אכיל, אבל...

קודם כל קחי בחשבון שהצבעים לא תמיד יוצאים חדים ותואמים במדויק למקור.
דבר שני אם את מחליטה להדפיס את כל "האריזה", קחי בחשבון את כל חלקי הקופסא ,לדעתי ייצא לך 2-3 דפים להדפיס, תלוי גם בגודל העוגה שתעשי, ותחשבי על החיבורים בכל קצוות הקופסא שצריך ליהיות חלק.
עשית פעם עיטוף לעוגה מבצק סוכר?
אם כן , אל תפחדי מערבוב הצבעים, כל פעם קצת קצת, עד שתגיעי לצבע הנכון, תתחילי בחום, אולי אח"כ להוסיף קצת צהוב.
ואז מקסימום את מדפיסה את כל התמונות: השוקולדים, העיגול עם הבון בון עליו, ומדביקה.
 
למעלה