כמובן שאת יכולה להדפיס על דף אכיל, אבל...
קודם כל קחי בחשבון שהצבעים לא תמיד יוצאים חדים ותואמים במדויק למקור.
דבר שני אם את מחליטה להדפיס את כל "האריזה", קחי בחשבון את כל חלקי הקופסא ,לדעתי ייצא לך 2-3 דפים להדפיס, תלוי גם בגודל העוגה שתעשי, ותחשבי על החיבורים בכל קצוות הקופסא שצריך ליהיות חלק.
עשית פעם עיטוף לעוגה מבצק סוכר?
אם כן , אל תפחדי מערבוב הצבעים, כל פעם קצת קצת, עד שתגיעי לצבע הנכון, תתחילי בחום, אולי אח"כ להוסיף קצת צהוב.
ואז מקסימום את מדפיסה את כל התמונות: השוקולדים, העיגול עם הבון בון עליו, ומדביקה.