עדכוני ערב, יום 88

juspan

New member
לא על שפרה וליאון, על רנין וליאון

והיא אמרה "ניסתה לגרום לי להדיח" ורק אח"כ שינתה את זה ל"עינב אמרה לי שהיא כועסת על ליאון ורנין", ולדעתי זה בדיוק מה שהיה ולא שום תיאום הדחות וכלום. אינה שיקרה כמו ילדה קטנה ששוברת את כל הכלים כשרק חלק קטנטן מהסיטואציה נכון, אבל החלק הזה פחות מרעיש ולא יעשה שום אפקט.
 

אלונה56

New member
הבית כמרקחה

מצדיק? כל זה רק בשבילנו? כדי שנגיד שהיה מעניין היום בבית האח הגדול?
 

שיאה1

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifחחחחחחחחחחחאיזו תמונה...גדול../images/Emo45.gif

 

clearer

New member
יש סיכוי שהמשימה שאינה קיבלה זה לשקר

לשקר כך וכך שקרים כדי להוסיף לתקציב כסף... מי יודע, אני כמעט בטוחה שהיא במשימה!
 

DirrtyShay

New member
וואי הנה שחר איים שהוא ירים את שפרה

והוא לא ישתמש באלימות !!! בואנה הוא חוצפן ואסור לו לעשות דבר כזה.. וואי מסכנה עינב מנסה לרמוז לו אבל הבעיה שהוא במשימה נגדית אז מבחינתו זה לא נכון... הנה אינה יצאה והיא קצת יותר רגועה וממש כאילו היא לקחה כדור..
 

דנה1982

New member
נוראי

"אני ארים את שפרה אם צריך". הקטע הוא שהקרמבואים כנראה באמת מתחת למיטה שלה, והיא יודעת שהוא יעשה הכל כדי למצוא את זה, מה שאומר שאסור לה לצאת מהמיטה עד סוף המשימה... ;)
 

a10a

New member
שפרה ועינב חייבות להסתגר בשירותים ולאכול את ה

הקרמבואים! כי אם לא הם ימצאוקרמבואים ויאכלו אותם!!
 

EMANUELA XD

New member
../images/Emo215.gifאינה עומדת על שלה בגלל המשימה שקיבלה

בסופו של דבר הקרמבו הקרמבו חייבים להשאר עד שבת אסור לאף אחד לאכול את הקרמבו
 

beep beep

New member
אוסף של מטומטמים שמזמן לא נראה על המסך

שחר מתנהג כבהמה גסה. אינה ילדה נוירוטית שביום שלישי תיעלם מהתכנית. (בדיוק כפי הקופרמנים תיכננו) עינב ושפרה היו צריכות להבין מזמן שמדובר במשימת נגד והיו צריכות להגיע איתו למו"מ על אכילת קרמבואים בכמות שתמקסם את התקציב.
 

daphne86

New member
תגידו לי שמעתם את שחר עכשיו?

אם הבנאדם הזה הולך להרים את שפרה מהמיטה כמו שהוא דיבר כמו איזה שמשון הגדול, זה ממש אלימות לשמה! ואני חושבת שאם הוא מגיע למצב קריטי כזה ההפקה צריכה לקחת את עצמה בידיים והלעיף את שחר! מזה!! התנהגות אלימה כזאת בלייב, מזעזע.
 
תכניסו לראש: אינה במשימה

היא לא עד כדי כך סתומה. אני חותם לכם שגם היא וגם יוסי קיבלו הנחיות ברורות, אך הפוכות, מהאח הגדול. יוסי להתעלם ולא להתערב ואינה לצעוק ולהתסיס את כל הבית.
 

חיימלס

New member
דברים כמו אלה שהיא צעקה ללאון

על עינב לא צועקים כשנמצאים במשימה. היא נמצאת באמוק... וזאת לא הפעם הראשונה שהיא פולטת מתוך התקף עצבים כזה דברים שהיא לא אמורהלפלוט ולמחרת מלכלכת ליד ה"מחנה" השני בדיוק על אלה שהיא לכלכה איתם עליהם ביום הקודם. היא פולטת ופולטת וכשהיא נרגעת, היא חושבת שכולם נרגעו גם ושכחו כמוהה, אבל אנשים לא שוכחים כל כך מהר... ויכול להיות שיוסי יודע על המשימה, ויכול להיות שהוא הבין ולא רוצה לדבר על זה (כמו המשימה ההקודמת שאסור היה שהדיירים ידעו עליה, כשהדיירים החדשים הגיעו).
 
למעלה