עדכוני ערב, יום 88

a10a

New member
המשימה של השק קמח ממש מפגרת ובילתי

אפשרית!! עינב צריכה לבקש משחר שירים ותה עלהכתפיים,מצד שני שחר יודע ואסור לו להרים אותה... זה ממש מפגר כי לעינב אין סיכוי ששחר ירים אותה על הכתפיים.. אז המשימה הזאת היא כישלון מלחתחילה!! אאני לא מבינה למה האח הגדול נתן את המשימה הזאת בכלל??
 

jaycom

New member
כישלון למי?

כישלון לעינב.. מי אמר שזה כישלון לתקציב? אנחנו עדיין לא יודעים מה המשימה האמיתית של התקציב.. של השלישייה או של שחר ולאון..
 

דנה1982

New member
עד מתי נמשכת המשימה?

עינב כרגע אמרה שהיא לא תבשל מחר... יש סוף למשימה הזאת מתישהו...?
 
עינב הודיעה כרגע לכולם: אני לא מבשלת מחר

בגלל שאין השבוע הדחה. אז יוני בתגובה: "אל תבשלי, שאינה תבשל".
 
עינב מבקשת עכשיו מיוסי לשיר לה שיר ערש

לפני שהיא הולכת לישון. ויוסי בתגובה: אבא שלך יירדם לפניך...
 

jaycom

New member
איזה מלך יוסי!!!

הוא יודע שעינב מבקשת שיר ערש בגלל שהיא במשימה והוא ישר מסכים.. זה למה יוסי מלך! קולט שיש פה קטע וזורם בכיף..
 

3pac היחיד

New member
עינב קורעת מצחוק

אינה :מה את מלכה עינב:כן אני המלכה ואת המשרתת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
כנראה לא שמת לב להמשך דבריו...

הבנאדם יודע על המשימות מהאח הגדול והוא יתבקש שלא להתערב. בגלל זה הוא אמר לה שהוא יירדם לפניה ועינב פנתה בגלל זה לאיתי שהסכים.
 

jaycom

New member
מאיפה לך שהוא יודע על המשימות מהאח הגדול?

אתה סתם ממציא שטויות בלי לדעת.. זה סתם ניחושים.. מה שידוע לנו זה שיש 5 במשימה.. השלישייה ומצד שני שחר ולאון.. על השאר אנחנו לא יודעים כלום.. סביר להניח שאם היה, הם היו מדברים בינם לבין עצמם.. כי משימה של מישהו לבד זה לא שווה.. מה שווה במשימה לא להתערב? ואינה לא במשימה כי ככה היא מתנהגת כל הזמן.. ויוסי התחיל עם האסטרטגיה הזאת מהבוקר עוד לפני שלאון ידע שהוא בעצמו יהיה במשימה.. לאון התחיל לרמוז שהשלושה במשימה ויוסי שקלט את זה אמר הכי טוב לסתום את הפה.. מאז הוא מתנהג ככה.. זה לא קשור למשימה אישית שלא כי היא לא אמורה לתת איזשהו תמורה.. מה הוא מקבל תקציב על לא לדבר? זה נשמע דבילי...
 
אני מחבר 1+1 וזה תמיד 2

יוסי נקרא לחדר האח הגדול, יצא ממנו ומאז הוא פתאום לא מתערב באף ריב ומשחק אותה אדיש. אפילו מול אינה שטחנה לו את המוח עם הצעקות שלה... כך שתסיק בעצמך את המסקנות או שתחכה עד יום ראשון, כמו שיוסי אמר, ותראה בעצמך...
 

jaycom

New member
מהבוקר הוא לא מתערב

ואם זכור לי נכון, קראו לו רק הערב בזמן משימת הדומינו.. אז אל תמציא לי דברים.. אל תשחק אותה יודע מה קורה בתוך האח הגדול.. כי אתה לא יודע.. מה שכן, אינה ממש ממש מטומטמת.. סתומה בלחץ אין דברים כאלה.. אני לא רואה מישהו שיצביע לה.. מי שכן ממש אידיוט..
 

daphne86

New member
תכלס אם שחר יפיל את המשימה שלהן

הוא ייצא כזה מטומטם כי הוא ייגרום להפסד תקציב יותר גדול מאשר רווח. וגם הוא חצוף מה הוא עובר לבנות בחדר מתחת למיטה והכל, הוא ממש חצוף!
 
למעלה