עדכוני ערב, יום 88

בגדול יש להם אינטרסים הפוכים

המשימה של יוני עינב ושיפרה זה לשמור על הקרמבואים עד שבת. על כל קרמבו שנאכל מפסידים (או בעצם לא מקבלים) 20 שקל לתקציב. מצד שני נתנו לליאון ושחר משימה הפוכה בדיוק - לאכול קרמבואים מול הפרצוץ שלהם. מכאן המנדראז הגדול.
 

חיימלס

New member
אמרו שהן שומרות לשבת

כל קרמבו שאחד מדיירי הבית אוכל - יורדים מהתקציב 20 ש"ח. כל הקרמבואים - 700 ש"ח, שזה כל מה שהם צברו היום במשימות... לשחר וללאון יש אינטרס, כי האח הגדול עדכן אותן על המשימה על יוני, עינב ושפרה ואמר להן לחסום אותם (הם חושבים שהם במשימה סודית שאם הם לא יצליחו בה, ירדו 35 % מהתקציב... הם לא ידועים שאם הם יצליחו ירד מהצקתיב יותר). אינה מחוממת - כי אינה מחוממת... היא ילדה קטנה ולא היה ממש פייר שלקחו לה את הקמבואים והחליטו בשבילה שעד יום שבת היא לא תאכל יותר (היא כבר חטפה אחד על הדרך והורידה לתקציב ללא ידיעתה 20 ש"ח). העצבים, בעקרון, בעיקר סביב אינה שכשהיא עצבנית, היא פולטת דברים שכשהיא נרגעת, היא שוכחת...
 

a10a

New member
עינב ושפרה קיבלו משימה לאכול את הקרמבויים לבד

הם צריכים לתת לכל אחד רק אחד!! ואם עוד אחד לוקח אחד זה מוריד 20 ש"ח על כל קרמבו שנלקח בנוסף! נגדם יש את שחר וליאון.... שגם הם קיבלו משימה.... לקחת להם את הקרמבויים ולאכול להם אותם!! חחחחח איזה בלאגן!!
 

clearer

New member
תודה - עכשיו יותר מובן, איזה בלגאן!

אבל יוני לא יודע שזו משימה שעינב ושפרה קיבלו? או שהוא משחק?
 
איזה צד יוסיף יותר כסף לתקציב?

ממש לא הבנתי . אם שיפרה ועינב יחביאו הם יקבלו 20 ש"ח על כל קרמבו אבל מה הבטיחו לליאון ושחר, אם הם יצליחו לאכול מהקרמבו כמה הם יקבלו לתקציב?
 

blur2

New member
יוני ביציאה פואטית משהו:

"מה, הקרמבו שלך עשוי מחומרים אחרים משל הקרמבו שלי?"
 

DirrtyShay

New member
הוא הורס אותי - יוני מותק ! חבל על הזמן...

עדיף את יוני מאשר את איתי בגמר. ומי שיודע רק שיענה לי - עד מתי המשימה עם הקרמבו (הקרמבו ספציפי!) ? כאילו אם כל אחד יכול לאכול 1 והם יכולים לאכול הכל אז שפשוט יאכלו הכל מהר מהר ולא יישאר ואז הם לקחו את המשימה בצ'יק צ'ק... עד מתי הקטע עם הקרמבו ? חחחחחחחחחחחח... וואי זה מצחיק שכאילו לאון נגד שפרה... ובאמת נחמד ששפרה ועינב ביחד ובמיוחד גם עם יוני... חבל שלאון לא איתם - הם הארבעה שיותר מכל אני רוצה בגמר. וואי עינב קורעתתתתתתתתתתתתתתתתת
 

a10a

New member
יוסי הכי חכם, מבין את כל הסיפור ופשוט סותם על

הכל!!! הוא הבין את כל המשימות ושל כולם ופשוט סותם וזורם עם הזרם!!!
 
למעלה