עדכונים מהבית בוקר שישי 31.12

ג'קי כרגע הוא על המשבצת של ארז מהעונה הקודמת

תזכרו שארז הגיע כמעט עד לבאר ולבסוף לא שתה ממנה.
 
"אין יזראל וואימן אונלי מנגו אונלי זארה"

ג'אקי הורסססססססססססס סוף סוף יצא לו להשתמש במילה-מנגו, הוא מפלרטט בגקוזי עםן איזו ברונטית, מסביר לה שמעולם לא יצא מהארץ, הוא מצליח לתקשר איתה יפה מאוד, היא מסבירה לו שבערב יהיה להם מסיבה עם המון אלכוהול וכו, נראה לי שבשבוע הקרוב ג'קי הולך לעשות חיים שם עם כל הבנות, הוא כבש את ספרד נראה לי
 
הבחורה שמדברת עם גק'י כרגע,היא מועמדת להדחה.

היא נחמדה זה בטוח,אבל יש לה אינטרס גם להיות נחמדה לאורח. ולזכות בזמן מסך אצלם. בואנה נהייתי מומחה לאח הגדול חרמנו,חחח נראה לי אני אצפה רק באח הגדול חרמנו שבוע. גק'י צריך להימנע מלתת פרטים על מי הוא אוהב שונא באח הגדול בארץ. כי לידיה יכולה להעביר הכל,למשל לשבת עם יגאל ולהגיד לו שגק'י לא סובל אותו. או מה שגק'י אמר על התאומות,שמנות.
 

Dmorrigan

New member
"הקהל מושך חריגים עד שלב מסויים" ../images/Emo31.gif

שטויות במיץ. אחרי שבוע מי שם לב בכלל שאלעד גמד ושארז חירש? משלב מסויים אתה שופט אותם אך ורק לפי האופי. וחוץ מזה גם ג'קי סוג של חריג, לא ככה?
 
לג'קי יש מגבלה, כן. אני חושבת שהוא התכוון

לומר לפחות על פי נסיון העונה הקודמת, שמתישהו גימיק החריגות מתמוסס. וכן בהחלט, מהר מאוד גם הקהל צופה באדם, ולא בחריגות. ושופט לטוב ולרע והחריגות פחות עומדת לזכותו של המועמד.
 
זה לא נכתב ממקום של זלזול חלילה, אבל כבר..

כתבתי פה בעבר שיש נטייה של קהל להזדהות ולהצביע למי שדומה לו חיצונית. לכן יש סימפטיה וכבוד לאלעד,אבל לא כל הצופים כמוך וכמוני שופטים לפי אישיות נטו. זה משהו תת-מודע הבחירה במישהו שדומה לך. ועובדה שארז עונה שעברה היה צריך להיות בטוח בגמר,ולטעמי האישי מקום 2 או 1. וגואל? אתה קולט גואל ניצח אותו.
 
גואל ניצח את ארז

בגלל כל שפוטי אלירז שסימסו לגועל חברו הטוב העיקר ששני האפסים קיבלו צינור לתחת כשליאם נשארה לצערם הרב
 

Dmorrigan

New member
הבנתי אותך

דבר ראשון, אני בחורה ודבר שני, ארז ממש לא היה כוס התה שלי.. אז בוא לא ניכנס לשם בכלל :)
 
קוסטנזה, זה לא עסק ככה.

מחר צריך לעשות הגרלה מי צופ]ה באח הגדול בארץ, ומי בזה של ספרד. תהיה מסיבה ענקית גם כאן, וגם שם. ומלא התרחשויות חובה לעדכן, אני אצפה בג'קוב הכובש
 
למה הגרלה? מסך אחד של האח הגדול ספרד.

ומסך שני של הסילבסטר בארץ. למרות שנראה לי שלא אצפה מחר לצערי. הערב גק'י ניצח גם את קופרמן. הוא הכניס רוח לבית האח הספרדי. הוא חסר מאוד לבית שלנו. ומאוד מוזר לי שיש הרבה דיירים אצלנו שממש אדישים לחסרונו.
 
למעלה