עדיין למכירה Jackson Kelly בזול!!!

ronchik2

New member
עדיין למכירה Jackson Kelly בזול!!!

חברה הגיטרה עדיין לא נמכרה כי לא התעסקתי בזה בסופ"ש אבל מתקשרים אלי מליונים !!! מה שיש לי להגיד זה שהגיטרה מדהימה והקייס מקורי של ג'קסון עם פרווה שחורה בפנים. זה באמת המציאה הכי גדולה שתראו כאן בזמן הקרוב וכל הקודם זוכה. אנשים מתקשרים ומבקשים שאשמור להם אותה ואני לא יכול....אז נא למהר. כזכור המחיר הוא בסך הכל 2000 ש"ח !!!!! תתקשרו אלי ובואו לשמוע אותה. רון 050-658439
 

edddie

New member
אם בא עם זה מגבר אני קונה

כי יש לי 1910 ש"ח ואמא תעזור לי בשביל מציאה כזאת
 

edddie

New member
איבדתה לקוח מאוכזב../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif

אני מודע לזה חשבתי אולי שאתה ברגע של שיכורות ואז תסכים
 
למעלה