אני לא יכולה כבר ../images/Emo7.gif
זה ממש מפחיד אותי....... אני עובדת על הילרית על הריםוי מהסרטן. בפגישה האחרונה עבדנו על כוח הרצון שלי, ועל החיזוק שלו בעיקר. היא ביקשה שאני אדמיין שורשים עבים שמתחברים עם הרגלים שלי, עד שאני אגיע למצב שהרגלים ממש כמו שורשים בתוך האדמה, ושאני אדמיין כדור אור שבא משם עד לצ´אקרה במיקום מסויים בגוף - למעלה (לא יודעת להסביר היכן בדיוק), ובטח לא הבנתם כלום, כי קשה לי להסביר... בכל אופן עבדתי על הדימוי הזה במשך כמה דקות וזה היה ממש חזק מאז הרגלים שלי כבדות אני מרגישה ממוגנטת לרצפה וזה ממש מפחיד אני משמ מרגישה כוח משיכה לרצפה זה מפחיד כמה הדימויים עובדים קשה לי להסביר. תמיד ידעתי שיש לי דמיון חזק, אבל לא ידעתי עד כמה. זה ממש מפחיד אותי.... לא משנה......מקווה שהבנתם משהו.....