עבודה עם הדמיון

deep ocean

New member
עבודה עם הדמיון

מי כאן עושה עבודה עם דמיון מודרך? עבודה על דימויים פנימיים בנושאים שונים ועוד? יש לי סיפור מאד מעניין בנושא
 

deep ocean

New member
אני לא יכולה כבר ../images/Emo7.gif

זה ממש מפחיד אותי....... אני עובדת על הילרית על הריםוי מהסרטן. בפגישה האחרונה עבדנו על כוח הרצון שלי, ועל החיזוק שלו בעיקר. היא ביקשה שאני אדמיין שורשים עבים שמתחברים עם הרגלים שלי, עד שאני אגיע למצב שהרגלים ממש כמו שורשים בתוך האדמה, ושאני אדמיין כדור אור שבא משם עד לצ´אקרה במיקום מסויים בגוף - למעלה (לא יודעת להסביר היכן בדיוק), ובטח לא הבנתם כלום, כי קשה לי להסביר... בכל אופן עבדתי על הדימוי הזה במשך כמה דקות וזה היה ממש חזק מאז הרגלים שלי כבדות אני מרגישה ממוגנטת לרצפה וזה ממש מפחיד אני משמ מרגישה כוח משיכה לרצפה זה מפחיד כמה הדימויים עובדים קשה לי להסביר. תמיד ידעתי שיש לי דמיון חזק, אבל לא ידעתי עד כמה. זה ממש מפחיד אותי.... לא משנה......מקווה שהבנתם משהו.....
 

deep ocean

New member
זה מפחיד אותי...כי......

זאת הרגשה מפחידה. אני פוחדת שאני לא אצליח לזוז פתאום. אני מקווה שזה לא נשמע ממש מוזר....
 

L i z a r d

New member
מיכל.....

יתכן שאת מרגישה מנותקת. (אני סתם אומר, יכול להיות שלא) אז אני מציע לך לנשום עמוק.... ולהתחבר.... את קלילה מטבעך ו.... תלכי לישון
 

deep ocean

New member
זה כבר מאז שהיא נתנה לי את התרגיל

...כבר כמה ימים שאני מרגישה ככה....אני עד עכשיו לא דיווחתי לה על כך, אבל אני אטלפן אליה מחר או כבר אחכה עד יום שני כשאני באה אליה
תודה ליזרד
 
אז ככה...

1. דברי עם ההילרית שנתנה לך את התרגיל. היא תנחה אותך. וחשוב שהיא תדע מכל זה. 2. אכן, אשרייך שדמיונך עוצמתי. למה שלא תדמייני שאת קלילה וחזקה? 3. נתקלתי כבר בדברים יותר קיצוניים מאנשים שלא יכלו לזוז מהמקום זמנית עקב הסטה של נקודת התפישה... שטויות, זה עובר.
אוהב אני נ.ב. ונתקלתי גם באנשים שלא יכלו לדבר עקב הסטה של נקודת התפישה...
מכירה?
 

deep ocean

New member
הממממממ

1. ברור. אני איידע אותה על הכל. 2. כן אני אתחיל לנצל את זה לטובתי 3. באמת? ואוו. 4. חה חה חה!!!!!!! אוהבת!
 
תרגילי כוח רצון

אותי לימדו שתרגילי כוח-רצון עושים עם הגוף ולא עם השכל.
 

shukyj

New member
אין סיבה לפחד

אוקינוס יקירתי לעיתים הפחד הוא התירוץ לאי העשיה אני נמצא כרגע בשיקום מאירע מוחי. כשקלטתי היכן אנ נמצא היו לי שתי אפשרוית. האחת לפחוד ןלהשלים. השניה להלחם. בחרתי להלחם.כשמצאתי א עצמי בית לינשטיין לבד.ילדי ברחו. וראית מה מסביבי אמרתי " לא אכנע. עמלתי קשות. וניצחתי. ממטופל הפכתי למטפל. היום, אני עצמאי. רק מעט לא סימטרי צד ימין חלש מצד שמאל. גם על זה אתגבר חייכי אל העולם והעולם יחייך אליך שוקי
 

deep ocean

New member
סיפור מרגש!!

לפני כמה זמן הוא היה? כמה שנים זה לקח? (סקרנות) גם לי היו שתי אופציות: 1. לבחור בייאוש בגלל הופעת הסרטן (פחד) 2. לראות איך הוא יכול לעזור לי לשינוי (להילחם) כיום, אני בתהליכים של לשחרר את הסרטן, כי אני כבר לא צריכה אותו בשביל להשתנות, לצמוח, לפרוח ולגדול
אני מאמינה שכמו שיצרתי אותו, אנייכולה גם להעלים אותו. חלק מהעבודה שאני עושה היא עם הילרית, והיא נותנת לי כלים חשובים, ומלמדת אותי כלים שונים על מנת לא להיות תלויה בה, ולעזור לעצמי לבד (חלק מהם זה הדמיון המודרך למטרות שונות) אני מסכימה שהפחד הוא התירוץ לאי העשיה לפעמים, ואולי גם פה, ואולי לא. בכל אופן, אני אבדוק את זה
 

אינקה

New member
../images/Emo20.gif דמיון מודרך

הוא הדרך להפעיל ולכוון מערכות אנרגטיות וכו´. אחרי תרגילים מהסוג שתיארת חייבים לחזור למצב (תחושת) הגוף הרציפה (רגילה?) כדי שלא יגרם נזק.
 

נופשת

New member
דמיון ואיזון

כיוון שאת עובדת באופן כה אינטסיבי עם היכולות האישיות שלך, אני מעזה וממליצה על לך משהו מאוד פשוט, למרות שאני לא ממש אוהבת המלצות אינטרנט, בלי לראות במי מדובר :) נטריק הפשוט הוא : תבקשי מהעצמי הגבוה שלך, אותו אחד שעוזר לך בדמיון המודרך, שיאזן אותן לטובתך האישית. תנסי לנסח את הקשה באופן שהכי יהלום אותך. (אולי משהו כמו - " החיבור שלי לשורשים הולם את טובתי , באופן הכי נכון לי כרגע" מתוך הבנה שטובתך האישית היא משהו דינמי..
 
למעלה