שולינקה 27
New member
ס-סל-סלי-סליחה....
סליחה אם פגעתי,, לבטח לא התכוונתי,, סליחה אם אמרתי,, ולהרגשה לא נעימה גרמתי,, חברים יקרים,, מאחלת לכולנו, ,גמר חתימה טובה,, שנה מוצלחת ,, ובהזדמנות זו,, למכירה ,, סובארו,,שנת 98 חחחחחחחחח,,,
סליחה אם פגעתי,, לבטח לא התכוונתי,, סליחה אם אמרתי,, ולהרגשה לא נעימה גרמתי,, חברים יקרים,, מאחלת לכולנו, ,גמר חתימה טובה,, שנה מוצלחת ,, ובהזדמנות זו,, למכירה ,, סובארו,,שנת 98 חחחחחחחחח,,,