סתם שתדעו,

מעניין

מאיפה מגיעה ההנחה שלך ש: "מנהלי הפורום החליטו להמשיך לחיות שאשליה ש"אף אחד לא יכול להכנס לכאן"...".
 

התהוות

New member
אבל בדרך לפה היית צריך לעבור את

ההודעה שמבשרת על כך שהפורום לא חסוי.
 
הלוווווווווווו

לכל אלה שיורדים על עמנואל, אולי אתם מניחים הנחות ואפילו לא מודעים לזה? או שהוא עושה מה שהוא עושה מסיבות אחרות שאינן ידועות או שבכלל השקפת עולמו שונה דרסטית מהשקפת עולמכם? מה הקשר בין מה שהוא עושה בפועל ונראה לנגד עיניכם ובין העובדה שהוא מורה ומטפל? כל אחד והנישה שלו.
 
אגב

גם לי יש מלא טענות נגדו (בתור אדם מאמין...) אבל אני לא שופט אותו כי כל אחד והמערכת שלו...
 
הלו ! מישהו "יורד עלי"?

ממש לא שמתי לב, שאלו דברים, עניתי.... איפה ה"ירידות"? אגב כתבת "כל אחד והנישה שלו" ... התכוונת לזה או "כל אחד והגישה שלו"?
 
תשובה

"אני אנסה שלא להניח הנחות לגבי הידע שרכשת בחייך כמורה וכמטפל, אבל מהמעט שכתבת כאן אני מרגיש שיש לך דברים חשובים להשלים" "אתה מלמד גם "הנחת הנחות" נשמע שאתה טוב בזה. אלו הן ירידות, במובן העממי של המילה. אני לא יודע אם "אופן חשיבה" זה כמו "גישה".
 
ואני חשבתי...

שזו שאלה לגיטימית לחלוטין. כן אני מלמד בין היתר את 4 ההסכמות שאחד מהם זה להיות אומן בהנחת הנחות (או לא להניח הנחות, כפי שתורגם)... ממש לא ראיתי בזה "ירידה" ... כי אני מניח שאנשים שאלים על מנת לקבל תשובות.... לגבי "אופן חשיבה"... את יכולה לפרט?
 

התהוות

New member
"מוזר" מאד...

אני זוכרת שמנהלי הפורום פתחו שרשור על כך שאנשים שלא לומדים בשמבאלה נכנסים לכאן... מעניין אם הם באמת הספיקו לשכוח... לא נראה לי... למה אתה חושב שהמנהלות פה חיות באשליות שהפורום חסוי?
 
עמנואל היקר -

שלום. קודם כל, מפנה אותך להודעה הראשונה שעניתי בשרשור הזה. וזאת מהסיבה הפשוטה שבאמת אין לי בעיה שאתה או אנשים אחרים יקראו בפורום הזה. נראה לי דווקא מאוד טוב לקרוא פה. גם לאנשים שלא לומדים משמבאלה. תהנו. כל העניינים הטכניים לגבי חסימת הפורום וענייני המודעות כן/לא של הכותבים פה ל"פרטיות" הפורום בעיניי אינם רלוונטיים. להבנתי הנק' הובהרה, מה גם, שרוב האנשים באמת יודעים ברמה זו או אחרת שהפורום אינו חסום לצופים/כותבים "מבחוץ". למרות זאת, אני מבקש ממך לא להשתתף באופן פעיל בפורום (= להגיב להודעות), מהסיבה שהפורום נועד לתלמידי שמבאלה אקדמיה לקונג פו. חד וחלק. כותב שאינו מתלמידי בית הספר יכול להביע את דעתו ולומר את אשר על ליבו בכל מקום אחר. כאן "מותר" רק לתלמידי בית הספר לדבר. זה כמובן לא מדויק. גם הודעות של אנשים אחרים יתקבלו בברכה, אבל פה כל מקרה נבדק לגופו. אני אישית מוצא שסגנון הכתיבה והבעת הדעה שלך לא מוצא חן בעיניי. זכותי. זכותך. כל אחד מאיתנו יכול להמשיך בחייו ובכתיבת הודעות בכל מקום אפשרי בגלובוס. אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שסגנונך יוצר אי נוחות מסויימת בקרב אנשים, וזה לדעתי עקרונית לא נכון שיהיה בפורום הזה. ככה אני חושב. טוב או לא, מקדם או לא, מעיר או מרדים - כל זה לא משנה. זה לא נעים לאנשים. לא נראה לי נכון שמישהו שבא מבחוץ יעשה משהו שלא נעים לאנשים ש"בפנים" (וראה הערה למטה). אם מישהו מבפנים יעשה את זה, אין לי כל בעיה. זאת בדיוק המטרה של הפורום. מבחינתי שיקללו לי את הצורה. אבל זה המקום של תלמידי שמבאלה אקדמיה לקונג פו לקלל לי את הצורה, לא שלך. לדעתי נכון להשאיר את השרשור הזה, לתזכורת והבהרה, אבל מהסיבות הנ"ל אבקש ממך לא לכתוב כאן יותר בשרשורים אחרים, ומהמנהלים היקרים אבקש למחוק הודעות שלך בשרשורים אחרים. (נ.ב. - מי שמעוניין, יכול להמשיך לקרוא, להגיב, ללמוד ולהתנצח עם עמנואל, למשל בפורום "דרך הלוחמים" בתפוז) (נ.ב. אחרון - מפנה אותך חזרה להודעות רבות שלך על מאפייני הכתיבה המקובלת בקומונה שלך (TIS), שם אתה חוזר ואומר שמי שלא כותב בצורה מסויימת הודעותיו ימחקו. ההבדל הוא שלך גם יש את היכולת לחסום פיזית את הקומונה)
 
לא מפריע לי שאף אחד כותב.

אם משהו מפריע לי, אז זו הצורה שכותבים ולא מי שכותב. כשזה גם מישהו שאינו תלמיד שמבאלה, שכותב בצורה שלא נעימה לי או לאחרים, אז זה נראה לי לא במקום. עד אז, שיהנו.
 
למעלה