סתם שתדעו,

היי גלי ../images/Emo13.gif

אפשר לדוגמא פשוט להיכנס לפורום אחר ולהתחיל להקיש מספרים בשורת הכתובת לפי הסדר, לראות לאן כל אחד מוביל (הכרתי כבר אנשים שעשו זאת). זאת רק דוגמא אחת. אפשר לעשות חיפוש בגוגל על מילים שמופיעות כאן והפורום יופיע. זה לא מוסתר כרגע מבחינה מעשית וטכנית. כרגע זה המצב. והסיבה שבהודעה הפותחת נרשם שהם תלמידים של עמנואל? ובכן, אני מניחה שזה בגלל שבמקרה מי שאלכס מודעת לכך שנכנס לכאן, הם אכן תלמידים של עמנואל (בין שאר עיסוקיהם בחיים), אבל זה לא אומר בכלל שזו הדרך שבה הם קיבלו את הכתובת... ייתכן והם תלמידים לשעבר בשמבאלה אף הם
או כל סיבה אפשרית אחרת.
 

keoser

New member
../images/Emo45.gif תוכנת חשיבה :)

מעניין לראות את ההנחות שאנשים עושים, ודרכי הפעולה של תוכנות החשיבה שלהם.. בייחוד הסקת המסקנות. אני עדיין מסיק לפעמים שאנשים פועלים כמוני עם תוכנות החשיבה שלהם - כמובן זה פחות קיצוני מיום ליום :)
 
לפני כמה שנים

למדתי אצל בן, לפני שהפורום הזה קם לחיים, לא זכור לי שמישהו נתן לי קישור לפורום, זה פשוט היה אחד הקישורים באתר של שמבאלה... את יכולה למחוק את ההודעות שלי, לא להתייחס אליהם, וכו' וכו' ולהמשיך לא להתייחס לדבר המהותי.... הפורום הזה לא "סגור" ולא "חסוי" ולא מיועד רק לתלמידי שמבאלה.... עם יד על הלב אני יכול להגיד שלא נתתי לאף אחד קישור לפורום הזה, ובלי להוריד את היד אני יכול להגיד שאני מכיר לא מעט אנשים (לאו דווקא תלמידים שלי) שיודעים על קיומו של הפורום ונכנסים מתי שרק רוצים על מנת לקרוא...
 
זה מאד פשוט

וקשור לאמנות השרשור. ההודעה שלי שורשרה להודעה של גלי והייתה תגובה למה שהיא כתבה. והפורום טכנית אכן פתוח. לא דובר על כל ידיעה או אמונה אחרת, רק על בקשה בסיסית שלא לתת את כתובתו בצורה יזומה.
 
ואכן אף אחד לא נתן את הכתובת

בצורה יזומה או אחרת לי... ואני לא נתתי לאחרים... אז הכל בסדר. ובכל זאת קיימת איזו שהיא אשליה אצל חלק מהכותבים כאן (אם לא הרוב) שהפורום הזה לא נגיש לכל אחד אלא רק למי שיודע על קיומו בתור תלמיד של שמבאלה... והאשליה הזו היא רק אשליה.
 

TheGreatNut

New member
זכורה לי בברור סיטואציה שבה...

חבר שלי הגיע אלי הביתה וראה שבדיוק סיימתי לכתוב משהו באינטרנט. הוא שאל אותי מה זה הפורום הזה ואמרתי לו שזהו הפורום של המקום שבו אני לומד קונג פו. הוא ביקש ממני לראות את הפורום אז אמרתי לו בנחמדות שהוא אמור להיות חסוי. הוא ביקש יותר בתוקף ואז סירבתי בצורה כזאת שהייתה ברורה לו שמבחינתי הפורום חסוי, גם לחברי הטובים. לא יודע מי זה עמנואל ולא ממש מפריע לי אם הוא בוחר לכבד את הפרטיות שלנו או לא. הרי משתמע מדבריו שהוא מודע לכך שהפורום אמור להיות חסוי. גם לא מעניין אותי אם מישהו משמבאלה הזמין אותו לפורום זה או שהוא הגיע אליו לבדו. אבל מה שבטוח מבחינתי הוא שאני אכן רואה בהזמנת אנשים שלא משמבאלה לפורום זה אי כיבוד של הפרטיות שלי ושל כל שאר הנוכחים. פרנציפ? לא פרנציפ? מה??? למה?
 
"פרטיות"?

לא קיימת מלכתחילה ... לא בפורום הזה, אז זה לא תלוי בי אם לכבד את הפרטיות או לא... הפורום "אמור" להיות חסוי אך הוא מעולם לא היה חסוי... כוונת מקימיו לא מומשה ברמה הפיזית, או האינטרנטית.... אם אתה/אתם לא רוצים שאנשים ש"לא שייכים" לא ישוטטו כאן תעשו את הדבר הפשוט והטריוויאלי של לחסום את הכניסה לפורום.... והעיקר לא להתפלא כל פעם שמישהו אכן נכנס.
 

TheGreatNut

New member
בתור מורה ומטפל...

נראה לי שחשוב מאוד שתשים לב שלמרות שדבר מסויים כמו פרטיות אינו קיים באמת, הוא יכול להיות קיים אצל אנשים עם רמת מודעת נמוכה מזו שלך מעצם זה שהם יצרו אותו לעצמם. במקרה שכזה הם יכולים להפגע מדבר זה גם אם הוא לא באמת קיים. מבחינתם הוא קיים, וזה לא משנה איך אתה תופש את העולם. ברגע שאתה רושם פה הודעה אתה מודע לכך שזה יכול לעורר משהו לא נעים אצל חברי הפורום ואתה ממשיך לכתוב בכל זאת. נכון שזאת אחריותו ובעייתו האישית של כל אחד שבוחר להפגע מדבר שכזה אבל זאת הרמה הנוכחית של אותו אדם שנפגע. זה מה שהוא יודע כיום לעשות. הוא לא למד אחרת. מובן שכל אחראי על היצירות של עצמו, אך זה לא אומר שזה בסדר לפגוע בו בעזרתן. אתה, תראה זאת כיצד שתרצה, לא מייחס לזה חשיבות רבה. אני אנסה שלא להניח הנחות לגבי הידע שרכשת בחייך כמורה וכמטפל, אבל מהמעט שכתבת כאן אני מרגיש שיש לך דברים חשובים להשלים.
 
פרטיות....

תודה על הצחוקים הרבים שקיבלתי מקריאת הודעתך. אני דיברתי על "פרטיות" ברמה של הפורום... ואתה תירגמת את זה איכשהו לרמת מודעות כזו או אחרת... ברגע שאני רושם כאן הודעה אני מראה לאנשים מסויימים שהמציאות היא לא כפי שהם חשבו... אם זה "פוגע" אז זה באמת עניין שלהם ולא שלי. לא פגעתי באף אחד, ואף אחד אפילו לא היה אמור להפגע מזה שהפורום פתוח... כך או כך זה לא באחריותי להחליט אם כל אחד יכול להכנס לכאן או לא. מחיקת הודעות של נכנסים "מזדמנים" או "מקריים" מונע רק את הכתיבה, אך לא את הכניסה החוזרת וקריאת כל הודעה הקיימת בפורום הזה... אני ממשיך לכתוב כאן כי מפנים אלי שאלות שאני מניח נשאלות על מנת לקבל תשוהב, אם הנחתי לא נכון והשאלות הם שאלות רטוריות...אז טעיתי, אך כעת מאוחר מידי... כל עוד ימשיכו לשאול אותי דברים אמשיך לענות. "מהמעט שכתבת כאן אני מרגיש שיש לך דברים חשובים להשלים" בהחלט, ביום שאלך לישון בלי ללמוד כלום במשך היום זה סימן שככל הנראה אני מת. אגב, כשאתה כותב "מרגיש" אתה מתכוון ל"רגש" או לתחושה"?
 

TheGreatNut

New member
ספציפית כאן התכוונתי לתחושה. ../images/Emo13.gif

ובבקשה על הצחוקים הרבים.
אני מבין כרגע עד כמה איני מכיר אותך ולכן נראה לי שאסיים את הדיאלוג שלנו כאן. תודה על ההתנסות. היה לי תרגיל חשוב.
 
אחרי שכותבים אחרים בפורום הזה

אמרו שאתה "יורד" אלי... ואחרים רמזו שהשאלות הם שאלות רטוריות... אשמח לענות לך רק אם תודיע לי ששאלת על מנת לקבל תשובה... ולא משום סיבה אחרת.
 
למעלה