סתם רציתי לדעת...

דפ19

New member
סתם רציתי לדעת...

כתוב הודעה, שמהקשת מעמיר ואבי לסלוח, ולהכנס לפורום לכתוב. רציתי לדעת, מה קרה?! בין הפורום לבינהם, שהם לא נכנסים לכאן?
 

KinKuSh

New member
לא קרה כלום

הכל בסדר:) רק חודש סליחות. אז סליחה כולם !:):):) שתהיה שנה טובה
 

דפ19

New member
ובכל זאת מה היה?! על מה הסודות?!

אשמח אם מישהו יסביר מה הענין, שהם לא מבקרים כאן.
 

גלעד 6 2

New member
נענה לך בשיר

"יש דברים נסתרים לא נבין לא נדע נעשה גם דברים שנראים בלי סיבה לא צריך כל דבר לחקור ולשאול לפעמים גם מותר לא לדעת הכל"
שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה.
 

דפ19

New member
אויש באמת, כמו ילדים קטנים.. מה הקטע?!

אל תגידו, מלא זה היה משהו שאף אחד לא יודע, אבל כולם יודעים, לא נראה לי שיש מה להסתיר. ובכל זאת שלום.
 
למעלה