סתם רציתי לדעת... כתוב הודעה, שמהקשת מעמיר ואבי לסלוח, ולהכנס לפורום לכתוב. רציתי לדעת, מה קרה?! בין הפורום לבינהם, שהם לא נכנסים לכאן?