3 אופציות:
1. בברקן יש יותר מ-24 אנשים. אולי ביקשו גם ממדריכים, גם מחניכים וגם מהורים להצביע. 2. יש מצב שהצביעו לכם, כי יש אנשים שחשבו שהם לא יכולים להצביע למעו"ז שלהם, או שהם ממש לא מאמינים במעו"ז שלהם. את יכולה למשל לראות את פתח תקווה שיש להם כאן את לינוי,נועה וספיר (ואני בטוח שכמו תמיד פספסתי מישהו) ואין להם אף קול אחד. 3. הצבעות כפולות....מישהו אמר יחיאל חזן ?