סתם משו לידע כללי..

סתם משו לידע כללי..

איך יש לנו,לברקן,בסקר 24 קולות?! לא שזה מפריע לי חס וחסה.. אבל בישוב נראה יל אין לנו 24 איש:)
 

Eliavzz

New member
נותנים לך תקחי..

מרביצים לך לכי למשטרה.. חחחחחחחחחח
 
3 אופציות:

1. בברקן יש יותר מ-24 אנשים. אולי ביקשו גם ממדריכים, גם מחניכים וגם מהורים להצביע. 2. יש מצב שהצביעו לכם, כי יש אנשים שחשבו שהם לא יכולים להצביע למעו"ז שלהם, או שהם ממש לא מאמינים במעו"ז שלהם. את יכולה למשל לראות את פתח תקווה שיש להם כאן את לינוי,נועה וספיר (ואני בטוח שכמו תמיד פספסתי מישהו) ואין להם אף קול אחד. 3. הצבעות כפולות....מישהו אמר יחיאל חזן ?
 

t i t u s h

New member
לא לא לא!

אין הצבעות כפולות ולא רמאות..פשוט אנשים הצביעו למעו"ז שלנו! הכנסנו לכאן כמה חניכים ותומכים במעו"ז והצביעו !!
 
למעלה