סתם מחשבה פרטית
איזה צבוע העולם הזה על כל שליטיו.
ההתעלמות הזו של הטבח בסוריה והפשעים שנעשים שם בילדים.
ולא מתערבים.
ואנחנו כשהצבא שלנו עושה הכל ומסכן חיילים רק כדי לא לפגוע באזרחים נחשבים לפושעים.
בגלל איזו תמונה של ילד אחד שבטעות נפגע הושמצנו בכל העולם.
ואנחנו הצבא המוסרי ביותר,הערכי ביותר.
משהו דפוק פה.
משהו דפוק במדיניות חוץ באיך שאנחנו משווקים בעולם.
יותר דפוק אפילו מאלה שבחרו ביאיר לפיד.
ואם כבר יאיר.
נורא מצחיק שהוא אומר להגנתו שהוא ביטל לגמרי לעשריון העליון את קצבאות הילדים.
כי הן ממש צריכים 175 שקל בחודש כדי להאכיל ילד!
זה מה שהן מוציאים כדי שסודני יבוא וינגב להם את התחת כל פעם שהם נכנסים לשירותים!
ילד-מאמינה בלתת לו הזדמנות ומאמינה שאני לא הייתי עושה את זה טוב יותר.
אבל מעולם לא חתכו ככה באנשים,בקצבאות של ביטוח לאומי ונכות.
איזה צבוע העולם הזה על כל שליטיו.
ההתעלמות הזו של הטבח בסוריה והפשעים שנעשים שם בילדים.
ולא מתערבים.
ואנחנו כשהצבא שלנו עושה הכל ומסכן חיילים רק כדי לא לפגוע באזרחים נחשבים לפושעים.
בגלל איזו תמונה של ילד אחד שבטעות נפגע הושמצנו בכל העולם.
ואנחנו הצבא המוסרי ביותר,הערכי ביותר.
משהו דפוק פה.
משהו דפוק במדיניות חוץ באיך שאנחנו משווקים בעולם.
יותר דפוק אפילו מאלה שבחרו ביאיר לפיד.
ואם כבר יאיר.
נורא מצחיק שהוא אומר להגנתו שהוא ביטל לגמרי לעשריון העליון את קצבאות הילדים.
כי הן ממש צריכים 175 שקל בחודש כדי להאכיל ילד!
זה מה שהן מוציאים כדי שסודני יבוא וינגב להם את התחת כל פעם שהם נכנסים לשירותים!
ילד-מאמינה בלתת לו הזדמנות ומאמינה שאני לא הייתי עושה את זה טוב יותר.
אבל מעולם לא חתכו ככה באנשים,בקצבאות של ביטוח לאומי ונכות.