סרבנית הנקה

shirush35

New member
סרבנית הנקה

בת 7 חודשים, עד היום מהרגע שנולדה ניזונה מ 70% הנקה וכל השאר בקבבוקי מטרנה.
החל מאתמול בערב פתאום לא מוכנה לינוק! כל ניסיון לקרב את הפטמה לפה שלה עולה בצרחות עד לשמיים..... אני כן רוצה להמשיך באופן ההאכלה שהיה עד כה כי אני לא חוזרת לעבוד מה גם שבשאיבות יוצא לי כמויות קטנות
HELP
 
סרבנית הנקה

שלום
אין מספיק נתונים להבין מה בדיוק קרה
אולי זה משהו מקומי שלא חזר שוב?
האם היא הייתה חולה?
האם משהו השתנה בדפוסי האכילה/מוצקים/התפתחות?
היתכן שקיבלת מחזור או אולי הריון?
האם הגדילה כמויות פורמולה בבקבוק?
יתכן כי בשלב זה כבר הבינה שקל ומהר יותר לשבוע מבקבוק מאשר ״לעבוד קשה״
כל שינוי יכול לגרום לזה
לגבי שאיבה יש דרכים לנסות ולהגביר
לגבי ההנקה נסי להגיע אליה לא מאוד רעבה עייפה עצבנית
להגיע אליה כששתיהן רגועות ולראות את המגמה של הסרבנות ההיא... האם חולפת או נשארת
בהצלחה
 
למעלה