סרבנית הנקה
בת 7 חודשים, עד היום מהרגע שנולדה ניזונה מ 70% הנקה וכל השאר בקבבוקי מטרנה.
החל מאתמול בערב פתאום לא מוכנה לינוק! כל ניסיון לקרב את הפטמה לפה שלה עולה בצרחות עד לשמיים..... אני כן רוצה להמשיך באופן ההאכלה שהיה עד כה כי אני לא חוזרת לעבוד מה גם שבשאיבות יוצא לי כמויות קטנות
HELP
בת 7 חודשים, עד היום מהרגע שנולדה ניזונה מ 70% הנקה וכל השאר בקבבוקי מטרנה.
החל מאתמול בערב פתאום לא מוכנה לינוק! כל ניסיון לקרב את הפטמה לפה שלה עולה בצרחות עד לשמיים..... אני כן רוצה להמשיך באופן ההאכלה שהיה עד כה כי אני לא חוזרת לעבוד מה גם שבשאיבות יוצא לי כמויות קטנות
HELP