סקר--->

סקר--->

את מי אתם הכי אוהבים? דנה-ליאור שירלי-אליאן דיוויד-דניאלה זהו בנתיים רשמו מכל זוג את מי שאתם הכי אוהבים!
 

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

דנה
ליאור
שירלי
-אליאן דיוויד-
דניאלה
 
אוקי... עוד זוגות!

רשמו מכל זוג את מי שאתם הכי אוהבים- תמר-יואב גאיה-אמנון יקי-גולן רשף-איילת עדן-אלונה (ז"ל)
 
נראלי שלא הבנתם למה אני מתכוונת...

התכוונתי שמתוך כל זוג תבחרו את מי שאתם הכי אוהבים לדוגמא: אם שמתי את שירלי-אליאן ונגיד אני אוהבת את שירלי יותא מאשר את אליאן אז אני כותבת את זה... לא לבחור זוג!
 

א2ישג

New member
גם אני עונה!!!!

תמר-יואב --------------יואבי!!!!! גאיה-אמנון-----------גאיוש אבל אמנו די נחמד!!! יקי-גולן-----------גולי!!!!! רשף-איילת----------------איילת !! רשף הוא חנננה עדן-אלונה (ז"ל) עדן!!!! (לא ראיתי את העונות עם אלונה....)
 

a b u y a

New member
שירלי-אליאן../images/Emo99.gif

הם כאלה מצחיקות ביחד וחמודות...
 

a b u y a

New member
../images/Emo122.gif

דנה-
ליאור
שירלי
-אליאן דיוויד-
דניאלה
תמר
-יואב
גאיה
-אמנון(אמנון מצחיק...אבל א"א להשוות לגאיה הבאבי הזאת
) יקי-
גולן
רשף-
איילת
עדן-
אלונה (ז"ל)
-קשה להחליט...אני אוהב את שתיהן...אבל אני כבר מתגעגע לאלונה
 
נחמד מצידכם שאתם רוצים שאני יהיה

עם ליאור.... סתם סתם אני הייתתיי בכלל בוחרת באלונה..חבל שהיא "מתה"
 

limor132

New member
../images/Emo13.gifאממממממ כנסו ותדעו חחחח

טוב אז או דנה או ליאור אני אוהבת את שניהם באותה מידה שירלי- בעייני מספר 1!! מושלמת שליייי! מתה עליההההה ודיוויד או דניאלה- דיוויד
 
למעלה